29 december 2008

Den 29 december 2008 klockan 17.13 var det 6.862.779.625 människor på jorden. Hela tiden dör det människor, men hela tiden föds nya människor. 6.862.779.625 souls. Hell yeah that's a lot.
Nu har jag inte skrivit på typ en vecka. Jag har varit upptagen med julen och familjen. Och så har jag kollat på nästan tre säsonger av One Tree Hill. Alltså, man blir beroende jag lovar! Det är så himla bra! Världens bästa serie <3
Inte så annat hemma att göra. Har suttit och ritat lite också. Eller, mest skrivit massa konstiga ord som symboler för mina tankar vid dessa tillfällen.
Just nu sitter jag och lyssnar på Imagine av John Lennon och jag kommer troligtvis snart gå upp och kolla på One Tree Hill igen haha. Jag har kollat på halva säsong tre. Det var den senaste jag fick i julklapp, så jag måste väl köpa fyran snart också. Det som är så bra är att man kan kolla på dom om och om igen. Även om man har sett allt kommer man inte ihåg allt och det är jag väldigt glad över.
Mer om julklappar. Jag fick tjugo stycken! Tjugo julklappar! Mycket av det var filmer och godis och mitt godisförbud, btw, upphör när klockan har slagit tolv onsdag natt. Då är jag fri, ut ur godisförbudsfängelset!
Alltså, jag har börjat tänka på engelska. Ibland är jag på väg att börja prata på engelska hemma! Det kan bero på mitt one tree hill-beroende och att jag har haft engelsk text. Kanske har det med det att göra en liten bit ;)
Ska lyssna på LP's med pappa nu. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0