Ännu en dag


Jag saknar verkligen träningen! Jag har knappt tränat på 5 veckor. Jävla förkylningar! Två gånger den här terminen. Och nu kunde jag itne gradera mig heller, fucking jävla sjukdomar!!
Varför ska det alltid vara så svårt att komma på samtalsämnen när man pratar med någon på bussen? Det händer i alla fall mig hela tiden. Det bränns på tungan för att man bara vill prata om ingenting, men så har man ingen början.
Jag kommer nog aldrig förstå mig på killar. Vad vill dom ha egentligen? Jag får känslan av att allt de vill ha är sex. Jag kan inte tänka mig en kille som är störtkär i en tjej. Sådant ser man bara på film. Jag blir alltid kär i filmkaraktärer. Killarna är alltid så perfekta i filmer. Men i verkligheten känslokalla svin! Haha.
Idag har jag gått runt hungrig hela dagen :P Konstigt nog har jag ätit som vanligt. Bara så alla vet asså!
Finns det något sexigare än en kille som kan spela gitarr och sjunga bra? Nej, skulle inte tro de! Haha. Nu sitter jag här och drömmer mig bort igen. Alldeles för romantiska tankar som man också bara ser på film.
Jag orkar inte skriva mer just nu, känner helt enkelt inte för det just nu. Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Kussen Sara :)

Håller med dig på killfrågan där, en del snubbar kunde lika gärna komma från mars ;) Dock finns det riktiga guldkorn därute, ibland ser man dom ;) Ha det gott Ellisen! Kramar

2008-12-08 @ 20:12:36
Postat av: Kussen Sara :)

Kul att du har börjat blogga, då kan man ju hålla lite koll på vad som händer borta i Berga ^^ Håller med dig på killfrågan där, en del snubbar kunde lika gärna komma från mars ;) Dock finns det riktiga guldkorn därute, dom kommer fram när ingen ser ;) Ha det gott Ellisen! Kramar, hälsa släkten! <3

2008-12-08 @ 20:14:12
Postat av: sex galna pojken

du vet att det inte är sant. vi sex galna pojkar kan ha känslor för pryda flickor

2008-12-08 @ 22:07:41
Postat av: Anonym

aj det gjorde ont

2008-12-08 @ 22:10:29
Postat av: Sötisen

Vissa killar måste alltid vara så "coola" men det är så töntigt. Killar jag uppmanar er att börja vara er själva, då blir allt myccket bättre. jag tro att killar kan vara kära men dom vågar bara inte

2008-12-09 @ 19:16:19
Postat av: Till "Sötisen" och "Ellinore"

Asså ni måste ju förstå att sex är nått man vill ha som kille. De är ju de som är liksom toppen av grejerna ;).



Kärlek är rätt överskattat. Det är som att läsa alla tjejers bloggar, de bara skriver om hur de blir sårade. De e ju rätt töntigt. Det är bättre att bara knulla ;)

2008-12-09 @ 19:27:44
Postat av: Sötisen

suck En än en gång måste man läsa en av dessa tragiska kommentarer. När ska ni killar skärpa er ? Bara för att man har en kuk behöver man inte sticka den överallt

2008-12-09 @ 19:33:47
Postat av: den lever

den har sitt egna lilla liv ser du. inte mycket vi kan göra åt det ;)

2008-12-09 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0