Ännu en nästan-redovisning...

Idag redovisade jag nästan engelska, men det fanns ett liiiiitet hinder: Det går inte att skriva ut! Fuck! Jävla datorsystem som alltid krånglar och har sig. Så stället för att plugga idag, har jag kollat på Arn - Tempelriddaren. Den är så fin :)
När jag kom hem kollade jag på "Chumscrubber". Den är så fucking bäst! Helt sjuk men såååå bra :D Jamie Bell är smoking hot. Det är han verkligen. Världens crush jag har på honom haha! Å vilken kropp han har! Hethethet! Jag älskar hans roll i chumscrubber! En sådan kille skulle man vilja ha alltså.
När jag kollar på sådana filmer som chumscrubber börjar jag alltid tänka massa konstiga tankar. Jag vet inte varför, men filmerna är så djupa att man börjar tänka vidare av någon anledning.
Jag undrar vad som händer när livet tar slut, kanske ligger man där i kistan och kan inte komma ut. Haha jag sitter här och rimmar lite för mig själv! Random... Haha det måste vara på grund av filmen!
ÅÅ det är bara en vecka kvar till jul! Jag längtar ihjäl mig!! Jul är bara så himla mysigt. Jag kommer nog sitta och knarka jul-filmer tills jag decker i ett dike någonstans haha!
Jag borde nog köpa nya raggsockor, kom jag på nu haha. Alla mina har av någon anledning blivit för små. Farmor tycks också ha slutat sticka raggsockor till mig. Men det kanske beror på att jag aldrig använde dom jag fick av henne. Det är först nu jag har börjat använda raggsockor. Det blir så varmt och skönt om fötterna då :)
Tre dagar kvar på terminen! Det är ju helt otroligt lite! Och på fredag ska jag bara vara i skolan i en timme. Tio till elva. Det är dessutom en och en halvtimmes sovmorgon! Det är typ det som ks bjuder på, mer har dom inte att erbjuda. Maten suger balle. Och datorsystemet är inte det bästa heller!!
Jag måste sova mer. Jag brukar lägga mig alldeles för sent nuförtiden. Jag har börjat märka det. Jag är alltid trött i skolan. Och hemma med. När min brorsa pratar med mig svarar jag typ: vad vill du? Jag är alltid trött haha!
Gud vad Jesse Mccartney sjunger bra! Och det gör ju inget att han är hur sexig som helst också haha. Har du sett hans mage? Helt gudomlig! Min absoluta favoritserie är Summerland och han gör gör rollen så bra! Asså Jesse är liksom vacker, inte bara sådär het och snygg, utan äkta på något sätt :) Svårt att förklara.
Ne nu ska jag gå och duscha, gonatt!

Kommentarer
Postat av: louise

HAHA, jag trodde att du skrev; åhh vilken snopp han har:D



renhamburgare ftw!















































































2008-12-17 @ 18:05:30
URL: http://lollituss.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, jag trodde att du skrev; åhh vilken snopp han har:D



renhamburgare ftw!















































































2008-12-17 @ 18:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0