En vecka kvar till julafton <3

Kollade nyss på One tree hill. Det här var det bästa avsnittet jag sett tror jag. Haley blev påkörd och Nathan slog ihjäl han som körde på henne. Sen kom Lucas och såg att Haley låg avsvimmad på asfalten och sprang dit. Han blev så chockad att han svimmade han också. Och sedan tog avsnittet slut! :O Bara sådär.
Tänk att Lucas blev så rädd att hon skulle dö att han svimmade av rädsla. Det är så vackert :) Att en kille kan bry sig på mycket om en tjej trots att de bara är kompisar. Jag har verkligen en massa fördomar om killar. Det är inte med flit, det bara känns som att killar inte kan vara så känsliga. Kag har alltid haft känslan att killen är överhuvudet och att det är tjejen som ska vara känslig. Gud vad elak jag är... Men det är jag nog för att jag vill att det ska hända mig.
Idag satt jag och kollade på när några kompisar var med på friskis och svettis grej i skolan. Jag blev alldeles hoppig och ville vara med haha. Sedan kom det dessutom några killar efter som skulle dom ha en trapett-uppvisning. Fatta vad energi jag fick i benen. Jag ville bara hoppa runt och börja flyga haha. Jag älskar att hoppa trampolin :D
Jag skulle vilja ha en sådan där bästa vän. En kille liksom. Tänk att ha en bästa vän-kille som man delade alla sina hemligheter med och som man kunde prata om allt med (haaha, one tree hill-drömmar). Ganska ofta brukar jag tycka att det är roligare att vara med killar. Det är liksom en helt annan sak än att vara med tjejer. Egentligen går det inte att jämföra. Att vara med killar och att vara med tjejer menar jag. Man gör så totalt olika saker. Jag älskar mina kompisar <3
Tänk att det är julafton om en vecka. Sju dagars väntan. Två skoldagar och sedan är det slut. Fatta vad skönt! På lovet ska jag sitta och knarka one tree hill - avsnitt. Ända tills jag spyr! Okej kanske inte så många, och dessutom kan man inte spy av att kolla på one tree hill!
Jag sitter här och lyssnar på Michael Jackson, vilken jävligt duktig artist! Vilken fantastisk röst! Han må vara ful, men sjunga och dansa kan han verkligen! Han är helt otrolig! Jag är helt mållös just nu haha! Varför skulle han operera sig för? Han är ju helt förstörd.
Det är skolavslutning iövermorgon!! Det är 6 timmar skoltid kvar på den här terminen! Jag kommer fan sakna alla människorna ju haha. Den här terminen har vart jätterolig. Flera nya kompisar och massa annat kul :D Tur att det är en termin kvar! Men det är bara en Falun-resa kvar, men vi ska ju sova med killarna den här gången, jag och Jossan ;)
Jag längtar efter att åka pulka. Det var verkligen länge sedan. Förrförra vintern kollade jag och linnea på ronny och ragge och sedan och åkte vi pulka (forrden) bakom mitt hus :D Det var tider det!
Jag känner mig lite stressad hela tiden. Jag tror att det beror på att jag inte vet vad jag vill göra när jag blir vuxen. Det känns nog tryggt att veta vad man ska jobba med och kunna förbereda sig och träna på det. Jag har ingen aning om vad jag ska bli. Jag kanske vill bli musiklärare eller kurator eller låtskrivare eller något. Många helt olika saker och jag har ingen aning. Jag kanske skulle vilja bli frisör eller författare. Jag är ganska bra på att skriva sagor och berättelser. Det kanske skulle kunna vara något för mig? Jag håller på att skriva en bok. Jag kanske ska ta reda på om den blir bra innan jag bestämmer för att bli författare haha xD
När hade snön tänkt komma egentligen? Det är på tiden att den faller snart. Jag vill verkligen inte ha en jul utan snö. Det skulle bara inte funka så det är lika bra att den kommer snart! ÅÅ hur ska man annars kunna åka pulka? Att åka på barmark är ganska svårt, eller, det går inte så fort i alla fall. Jag har testat. Det var ett depserat försök att åka pulka, haha!
Min brorsa står och bögar sig precis bredvid nu så jag måste gå, pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du ska skriva så långa inlägg kan du väl åt minstånde inte hoppa bland ämnena hela tiden, och dela upp det lite annars orkar man inte läsa!

2008-12-20 @ 23:10:05
Postat av: Ellinore

Läser du bara vissa delar av inlägget? :O xD

2009-02-07 @ 22:18:02
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0