Fredagkväll

Tripp trapp trull x)

Gud vad skönt med fredag! Det har jag längtat efter sedan i söndags haha. Jag brukar plugga varje helg, men fredagskvällar känner jag verkligen att jag har ledigt. Det brukar sluta med att allai familjen sover i soffan. Alla utom jag. Efter kanske 2-3 filmer är jag fortfarande inte trött, men gissa hur pigg jag är nästa morgon hehe ;)
Nu har jag ätit två mandariner idag! Så jävla gott ju! Kollade lite på The Hills idag, så omogna alla är haha! Skyller ifrån sig och tror att dom kan göra vadsomhelst utan att folk ska bry sig. Sårar varandra hit och dit.
Nu är det bestämt, jag och Frida ska kolla på Twilight imorgon :) Den verkar bra faktiskt. Ibland är jag inte alls på humör för att kolla på vampyrfilmer, men det har jag nu. Det kommer bli asskojj :)

Jag funderar på vad mitt första album ska heta. Kanske Guardian Angel. Jag har en låt som heter det. Jag vill göra rock, men det är så jävla svårt själv! Jag borde nog skrapa ihop ett helt band. Det blir lite lättare då. men då skulle jag itne få bestämma hur det skulle bli hehe. Snacka om kontrollbehov. Det beror nog på att jag är rädd för att lita på folk numera. Efter allt som har hänt vågar jag knappt lita på någon alls utom mina vänner. Dom kan man alltid lita på till 100 %.
Jag och Gustav hade en mejl-fight idag. Vi tjafsade om vems ansikte som var vad. Jag vann eftersom jag loggade ut innan han hann skriva klart haha!
Jag brukar fundera över vilken färg som är min favoritfärg. Det beror oftast på vad man ska färglägga. Bilar ska vara svarta, helt klart. Kläder ska vara röda, grå eller svarta, skor kan vara vilken färg so helst, väggarna i rummet får vara vilken färg som helst utom mint-färgade och rosa, färg på väskor får helst vara svart eller grå men röda och blå funkar också, jackan ska vara grå eller röd. Färger är skojjigt. Det finns så många olika. Jag brukar sitta och rita, oftast utan färger, men jag gillar när teckningar är färgglada :) alla möjliga färger. Då funkar faktiskt alla färger i hela världen!
Det finns sådana där låtar som man bara älskar. "When you say nothing at all" till exempel. Den låten är så himla fin! Jag brukar sitta på mitt rum helt ensam och spela den. Det är den låt jag kan bäst, brukar sitta och nöta och nöta hehe. Jag brukar göra den ljusare och mörkare ibland. Beror oftast på mitt humör. ÅÅ jag lyssnar på den nu :)
Jag kommer ihåg när jag var typ 10, då ville jag ha en papegoja haha. Jag skrev typ upp 5 olika djur på min önskelista, men fick aldrig något :( Taha! Jag har alltid tyckt om djur, men jag ville alltid ha ett favoritdjur som ingen annan hade. I flera år var gepard mitt favoritdjur. Dom är så välbyggda och vackra, helt perfekta. Men hund har alltid funnits högt upp på listan. Enda sedan våran hund vi hade när jag var liten dog har jag saknat att ha hund.
Vad vill jag jobba med när jag blir vuxen? Det är den svåraste frågan just nu tror jag. Jag har aldrig riktigt vetat. Jag har alltid velat ha en karriär inom sången, men hur stor är chansen liksom? Jag skulle kunna tänka mig att bli psykolog eller kurator eller kanske journalist på en tjejtidning eller något. Bar tjejjobb. Men jag vill inte jobba på något tråkigt kontor där man bara sitter vid datorn och glor liksom. Jag vill att det ska hända något i mitt liv. Jag vill heller inte bo i värsta lyxhuset. Jag kan tänka mig att börja i en liten lägenhet och...bo där haha. Om man har någon kompis eller kille att bo med vore ju förstås lite enklare, men inte lika kul.
Idol-semifinal ikväll, vem åker ut? Jag hoppas att Alice åker ut. Klart sämst av dom som är kvar. Hon har dessutom hängt löst x antal gånger. Jag håller nog på Robin Bengtsson :) Men det var sååååå synd att Robin Eriksson åkte ut. Han ägde ju hela skiten!
Nu ska jag kolla på Mariestad - Leksand!! Leksand krossar alla!!! Hejdå puss!



Här har ni en fin höstbild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0