Fyra dagar kvar :)

Tänk alltså, fyra dagar kvar. Imorgon ska vi baka pepparkakor och koka knäck och kanske till och med klä granen :) Haha, jag ska äta upp ALL pepparkaksdeg!
Igår hade vi skolavslutning. Det var så skönt att åka hem och klockan bara var drygt halv tolv. När jag kom hem satte jag mig framför TV:n och slöade i typ två timmar. Jag satt där och halvsov och kollade på One Tree Hill :) Världens bästa TV-serie <3
På kvällen sov jag, Linnéa, Josefin och Sofie hos Bea. Vi hade verkligen jätteroligt! Först gick vi bara runt där i huset och glodde på varandra en stund haha. Beas föräldrar offrade sig och flyttade ner till lill-stugan så att vi hade hela huset för oss själva. När alla hade kommit kollade vi på Kvarteret skatan en stund och så åt vi massa onyttigheter haha. Vid sju-tiden åt vi middag. Det blev någon curry-kyckling med ris och cokos. Det var jättegott! Sammanlagt den kvällen drack vi tre 1,5 liters julmust, en två-liters cola och 1,5 -liters magnus-cider. Fatta vad kissnödig man va den kvällen hehe ;)
Efter maten dansade vi till fjortisdunk (otroligt nog klarade jag av det utan att spy på stereon!) i ungefär två timmar! Sedan var vi trötta och så kollade vi på "Silent hill". Det var nog den näst sämsta skräck-film jag någonsin har sett (den sämsta var "Pans labyrint")! Den var inte ett dugg läskig och så fattade man ingenting. Dessutom var slutet asknäppt!
Efter skräckfilmen var Sofie, Josefin och Bea lite rädda (trots att den inte var läskig) så jag och Linnéa jagade dom och skrek som galningar. Jag kan lova att dom också skrek haha! Det var jättekul! Sedan dansade vi ännu mer! Haha! Det hela slutade med att alla låg i en hög på golvet och pratade känslor haha xD Alla var trötta och mys-kåta, så det slutade alltså som väntat!
Nu sitter jag här och lyssnar (som vanligt) på Michael Jackson. Jag har blivit helt kär i honom på sistone. Men det är mest det han var förut som jag gillar. Nu ser han faktiskt ut som ett monster. Fan vad synd att han skulle förstöra sig sådär. Han var ju snygg förut!
Nu måste jag sova, ska ladda upp för att orka käka upp all pepparkaksdeg imorgon! Gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHA xD Coola Bby! De blev en superkul kväll... så himla kul att dansa till fjortisdunk! Filmen var inte alls läskig och vi var inte rädda :P Men de hade ändå varit trevligt med en kille som satt bredvid och kramade en ;P

Vi mst ha värsta fjortiskvällen igen! Älskar dig flicka! <3

2008-12-25 @ 23:14:04
URL: http://tusentalsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0