Idol-finals kväll!

Alla grattis till Kevin! Han var verkligen en värdig vinnare. Jag tycker att det var helt fel att Alice gick till final. Hennes röst räkte bara inte till helt enkelt. Så nu är jag glad att hon inte vann haha!
Idag såg jag Titanic! För första gången! Den var så fucking bra! Jag satt och bölade i typ tjugo minuter efter att filmen hade slutat. Det var bara så vackert. Tänk vilken stark kärlek man har till varandra om man är villig att offra livet för varandra. Ett plus råkar ju bara vara att Leonadro Dicaprio är så fucking het! Vilket smältande léende han har. Perfekt!
Sitter här ensam och löser sudoku haha. Nyckeln till mitt hjärta har jag tappat bort, skriver kanske imorgon. God natt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad söt du är Ellie! <3

p.s. Alice ÄGDE! ;P

2008-12-13 @ 23:53:09
URL: http://tusentalsord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var ju jättesött ju! Titanic är helt klart värd att gråta för.

Och nu håller jag faktiskt med dig lite :-) Kevin har helt klart en bättre och starkare röst än Alice. Hon är lite mesig men hon är absolut inte dålig!

Kramar <3

2008-12-15 @ 22:04:10
URL: http://mittliv.ochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0