Idol-kväll



Här ger jag er världens bästa hockeylag! :D

Då var det klart. Skit också! Hur kunde Alice gå vidare och inte Robin? Jag kan bara inte fatta det. Jag är i alla fall säker på att Kevin kommer vinna. Vem skulle annars vinna? Ja Robin Eriksson borde ha vunnit. Han är en riktig stjärna!
Asså den bästa svenska komikern genom tiderna är ju verkligen Johan Glans! Han är helt otrolig! Helt otrolig! Jag bara älskar hans komiska stil som han krossar världen med haha! Johan och hans skånska dialekt tar alla!
Jag känner mig helt hüberaktiv! Jag sitter typ och skakar och skriver massa konstiga saker till alla på msn haha.
Jag sitter och kollar på gamla idol-auditions från i våras. Jag saknar alla som var kvar då. Annas audition var ju helt fantastisk. Jag håller verkligen med juryn. Gåshud är det enda jag kan säga om det där framträdandet.
För några veckor sedan upptäckte jag Brad Doggett på youtube när jag lyssnade runt på olika covers. Sedan hittade jag hans fan-club på facebook och när gick med där lade han till mig som vän på facebook :) Jag blev jätteförvånad haha. Han sjunger i alla fall jättebra, världens sound, wonderful voice! Han ser ut som 16 men är 20 haha och han har redan börjat uppträda på rätt så stora ställen, vilka vet jag inte haha men han e så damn good!
Leksand vann!! 4-2 helt fantastiskt :D Leksand äger världen, ja åtminstone allsvenska i ishocket of Sweden haha xD Jag och pappa satt och skrek i soffan när det stod 2-2 men vårat skrikande sköt in 2 mål till haha! Grymmaste hejarklacken!
På tal om hejarklack, hipphipps hejarklacks klipp är ju bara för grymma! åååå sopa!! hahaahahahahahahaha! Lovely!
En av mina livs passioner är bilar. Speciellt corvetter. Jag samlar på leksaks-bilar, alla corvette-modellerna :) Jag har än så länge bara två i serien haha men jag jobbar mig uppåt. När vi var i Jönköping/Huskvarna i somras var vi inne på Holmgrens och då gick en av affärbiträderna och tog fram nyckeln, till en nästan helt ny corvette c6, ur ett kassaskåp. För min skull! :) Jag minns att när jag var liten kunde jag ganska många bilsorter. Det var: Bmw (jag och min bror sa bnw haha), mercedes, volvo, saab och porsche. Det var det pappa lärde oss innan skolan började några år senare haha.
Jag funderar på att klippa mig kort. Just nu är håret ungefär ner till brösten xD men jag skulle kunna tänka mig att klippa upp det till ungefär nyckelbenen eller lite längre. Fast mitt hår har börjat bli lockigt! Usch. Men jag får nog en plattång i julklapp hehe. En bra en förhoppningsvis.
Just nu är jag så trött att jag håller på att somna i tangentbordet. det har varit en väldigt pluggig vecka. Jag är faktiskt värd att sova länge i natt :) Dessutom har jag snart skrivit 7 blogginlägg på 4 dagar haha. Det tar verkligen på krafterna!! LOL
Jag borde nog gå och lägga mig nu. Bio imorgon :D pussar <3



Jag och en vacker gul corvette! <3
Bilden togs för några veckor sedan när mamma och pappa skulle kolla på ny bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0