Nästan redovisning?


Jag sitter här och glor rätt in i väggen och lyssnar på Chemical Vocation och så förstör jag min frisyr också. Det ser skitkul ut. ALLT hår är på ena sidan, jag menar verkligen allt. Nu hänger allt över ansiktet också! Jag borde nog duscha faktiskt. Bara så alla vet!
Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker att emo-killar är så jävla heta! Och snakebite-piercingar! Jag är lite svag för sådant hehe ;) Men piercingar kan bli för mycket också. Man har ju sett dem som har piercingar på ryggen och då har det verkligen gått för långt. Och tatueringar! Jag tycker att tatueringar är så himla fult! Jag skulle aldrig kunna tänka tanken att tatuera mig. Då skulle jag ha typ 100 000, minst, för att göra det. Man ska ju ha den hela sitt liv om man inte tar bort den. Och det är nog minst lika smärtsamt som att få dit den. Usch :S
Idag redovisade jag nästa mitt tal. Men Malin hade fullt upp hela dagen så jag fick ta det imorgon istället. Jag vågar fan inte läsa upp ett tal! Inte inför människor! Jag borde inte ha scenskräck egentligen. Men, det brukar drabba mig precis innan, haha!
Jag tror jag måste gå nu.... skriver mer imorgon!! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0