Pluggdag

Idag har jag pluggat aaaaasmycket verkligen! Och det måste jag fortsätta med för att nå mina mål. Men det blir nog inte så svårt hoppas jag hehe.
Jag saknar alla kompisar som är på Prao den här veckan! Vi är typ tolv pers av niorna i skolan. Fatta så mycket man pluggar då haha! Det är ju bra också förstås men kanske inte så kul.
Jag kollade nyss på One Tree Hill. Det är så himla bra! Min aboluta favoritserie! Perfekta blandningen av kärlek och och vänskap. Så känsligt. Helt perfekt!
Jag drömde värsta bästa drömmen i natt! Jag drömde att jag kunde gå ner i splitt och spagat, haha. Jag tränar som fan på det i verkligheten. Men ibland är man kanske lite för lat för att stretcha hehe.
Jag har finaste frisyren idag :) Sidofläta, men hälften av håret hänger utanför haha. Det är faktiskt jättefint! Promise!
Snart jag jag gjort en hel platta helt själv! Fan vad jag är duktig! Hahaha! Men seriöst, jag har jobbat asmycket med låtarna, dom blir ganska bra. Men det är ganska svårt att få det att låta rockigt när man bara har en tjejröst och en stålsträngad gitarr till hands. Det blir mest popkärlekstrams, men det låter bra. Jag skriver ju lite dikter också. Det är mest kärlekstrams det med. Det beror nog på att jag är desperat haha. Nej men det känns så ibland. Speciellt när man har kollat på One Tree Hill ;)
Min Leksands-musmatta är så fin :) Jag älskar verkligen Leksand! Mitt favoritställe på hela jorden. Jag har så fina minnen därifrån men nu är det inte många bekanta som bor kvar där. Jag har ju typ halvt växt upp där. Vi var där varje sommar, varje vinter, varje vår och varje höst. Minnen från dessa fyra årstider.

 


Här är två sommarbilder från i midsommras. Det är så vackert där. Jag vill leva, jag vill dö i Leksand. Det är verkligen så. Jag har tänkt mycket på en sak på sista tiden. Hur mycket vänner betyder för oss. Livet vore bra trist utan dem. Livet vore inget liv utan dem. I alla fall inte utan mina vänner. Ni vet vilka ni är där ute! Känn er så jävla älskade! Mina änglar. Jag var nära att säga att jag vet hur livet är utan vänner, men det vore en lögn. Jag hade det svårt ett tag, men jag hade vänner hela tiden. De fanns där och stöttade mig när allt bara var jobbigt. Vissa före, vissa efter, vissa hela tiden. Nu ska jag käka!! Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh, jag vill ha en skiva som du har gjort:D

WIIHO! puss på dig <3

2008-12-05 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0