Sämst!

Idag har allt gått dåligt. Speciellt när vi var i Täby centrum. Först när jag skulle köpa Twilight och New moon (böckerna) var dom helt slutsålda. Sedan gick jag runt och var trött HELA tiden för att allt bara var så tråkigt och dessutom gick jag och la mig typ halv 3 på morgonen och sov bara till 11. Jag gick till JC och kollade lite på jeans, för alla mina jeans har gått sönder. Så jag gick runt där och kollade och så provade jag ett par baggiejeans som var så jävla snygga så det var inte sant asså. Och så var det tyvärr replayfuckingjeans så dom kostade 1500 kr. Det har inte varje jävla människa råd med när man ska köpa julklappar till massa människor. Så dom kunde jag inte köpa såklart. Jävla skit. Det enda som var bra var typ att när vi skulle köpa skidpjäxor till min brorsa på intersport var det typ världens snyggaste tjej som hjälpte oss haha! Jag är inte lesbisk, verkligen inte, men hon var så enormt snygg. Värsta coola stilen med baggiejeans, ascool frisyr och allt var bara perfekt haha.
Jag längtar efter att flytta hemifrån. Det verkar liksom mysigt, förutom att man måste fixa med massa försäkringar själv och hålla på att fixa. Svåra grejer. Men att få bo själv och göra vad man vill när man kommer hem och ja, jag är medveten om att man måste städa, diska, laga mat och tvätta kläder. Men förutom det. Städa måste man inte göra varje dag, diska behöver man bara göra efter man har ätit och laga mat behöver man bara göra när man ska äta. Jag kommer nog träna varje dag. Jag kommer ju också ha en hund som man måste ut och gå med :) Extra träning där! Men fatta så skönt att komma hem efter en dag på jobbet och sätta sig i soffan med en kopp te eller något. Man kanske till och med har en mysig pojkvän som väntar på en ;) Nu ska jag kolla på TV med familjen :P Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0