Sista inlägget för idag

Haha jag fick lust att skriva mer igen. Jag sitter och lyssnar på Underoath och skriver blogg och chattar med massa människor. "When the sun sleeps", den är faktiskt bra. Jag har inte lyssnat så mycket på Underoath om man säger så. Det var inte min typ av musik, men jag har blivit beroende. Någon annat jag är beroende av är frukt. Det är så jävulskt gott! Jag har alltid älskar både frukt och grönsaker, kommer jag nog aldrig sluta med.
Vi borde köpa en ny datorstol haha. den här får man väldigt ont i ryggen av! Bara så alla vet!
På mellandagsrean ska jag, Linnéa, Josefin, Sofie och Bea shoppa :) Jag behöver verkligem kläder! Mina två par cheap monday-jeans har gått sönder helt :( Mina favorit-jeans! Jag borde nog gå vidare, men det är så svårt *snyft*. Jag har haft dessa jeans sedan 7an och dom sitter ju skitbra fortfarande!
Alla hatar verkligen Johan Palm. Det förstår inte jag och hon som han sjöng till va ju fan världens mest patetiska människa. Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg henne på youtube. Jag älskar också Johan Palm, hans röst är asbra man någonstans måste det ju finnas en gräns! Vad tyckte Johan är någon satt och skrek honom rätt i ansiktet liksom? Det skulle inte jag gilla.
Musik är verkligen mitt liv alltså. Jag har sjungit hela mitt liv. Så länge jag har KUNNAT sjunga. Jag gick runt hos min dagmamma och sjöng samma låt när jag va typ 4. Det var någon aaaaaaaaaa-trudilutt ur "Den lille sjöjungfrun". Alla blev helt trötta på mig haha. Dom frågade om jag kunde sjunga något annat istället, men det ville jag ju inte såklart. Jag var helt omöjlig. Så jävla envis, men det är jag nu me förstås men ändå ;)
Det finns något jag verkligen hatar här på jorden: Rökning! Fyfan för den personen som kom på det där med rökning. Jag hatar personer som röker också. Fyfan vilka veklingar. Det finns absolut inget bra med att röka ju! Dessutom luktar man ju skit sen. Hur kan alla fjortisarna vilja lukta äckligt? Jag tror inte att deras älskade Johan Palm vill ha en tjej som luktar skit. Dom kanske tycker att det ser så jävla ballt ut när man sitter där med ciggen mellan fingrarna haha. Vilket skämt! Och hur kan ha svårt att sluta? Köp dom där jävla "Fimpa röken - behåll glöden"-tuggummina eller något, men sitt fan inte och sprid giftig rök bland massa stackars människor. Jävla töntar! Min förra engelska-lärare rökte länge men sedan slutade han och sparade samma pengar som rökningen hade kostat i ett helt år och åkte på resa med sin fru till Kanarieöarna! Behöver jag säga något mer eller? Nej, jag trodde väl det!
ÅÅnej! Jag har ont i halsen, jag fårfårfår inte bli sjuk igen! Snälla låt mig slippa! Jag har inte tid med att vara sjuk nu. Inte om jag ska lyckas få mitt MVG i engelska!
Queen äger världen!! Det är det bästa bandet någonsin verkligen! Vilken skam att Freddie Mercury dog! Jag hatar AIDS!! Jävla bajs-sjukdom som förstör allt! Min idol blev mördad! Snälla Gud, stoppa AIDS!
Jag är för arg för att skriva nu haha, ska nog sova också! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0