Studiedag

Tjohejsan! Studiedag idag :) Jag har knappt gjort någonting alls haha. Bara ätit pepparkakor och pluggat typ. Och kollat på "En prinsessas dagbok". ÅÅ jag älskar gulliga filmer! Jag är så tjejig när det gäller filmer haha. Hatar skräckfilmer och älskar romantiska komedier. Haha!
Skönt med jullov snart. Inte en vecka för tidigt. Jag älskar verkligen julen. Allt är bara så mysigt då. Stämningen, pyntet och absolut inga krav på sig. Man kan bara glida runt i huset och kolla på film och äta pepparakor. Det är ungefär det jag har gjort idag haha. Först kollade jag på någon julfilm som heter Tomtenissarna haha. Julfilmer äger allt. Tjejfilmer, julfilmer och disneyfilmer är vad jag brukar kolla på haha. Det finns så många minnen från tidigare i barndomen. Jag har kollat på kalle ankas jul varenda jul i hela mitt liv så det kan man ju inte sluta med. Aldrig i livet tänker jag missa det.
Snart måste man välja gymnasium också. Inte för att det kommer bli en börda. Det är nästan redan fixat helt. Men jag har 3 olika linjer på ett och samma gymnasium jag vill gå, Tibble. Eller 1:an blir nog självklar, Sam Språk, men 2:an kommer bli svår att välja. All-star-killen går på Tibble :) Jag blev helt totalt överlycklig när jag såg honom på Tibbles öppet hus!
Jag brukar drömma mig bort till min egna lägenhet. Den ska vara ganska liten med en loftsäng över köket, precis som i "Just My Luck". Det ser så mysigt ut! Jag ska ha samma säng som nu alltså en 120-säng ;) och hmm... den ska inte ligga i någon storstad, men typ Falun eller Borlänge eller Växjö eller något. Någon liten stad med söta pojkar hehe.
Sen ska jag ha en Collie. En långhårig, väl dresserad liten sak som jag alltid ska ha med mig :) Jag har alltid velat ha en Collie verkligen och otroligt nog beror det inte på lassie-filmerna. Jag skulle seriöst skippa alla julklapparna för att få en hund. Jag älskar hundar! :) Hunden vi hade förut, tills jag var 5 år, dog i cancer. Jävla cancer-skit!
Karaten har jag missat typ 7 veckor av den här terminen! Fanfanfan! Jävla förkylningar! Tur att man inte har småbarn i alla fall. Som går på dagis och blir smittade av allt och alla.
Jag undrar hur livet hade varit om man hade vart en kille. Jag tror det hade vart lättare på något sätt, men jag säger inte att det hade vart lätt. Jag tror det hade vart skojj. Jag skulle vara vältränad men inte ha för stora muskler, det är bara osexigt. Jag skulle nog spela hockey eller fotboll eller innebandy. Innebandy killar är sååååå heta asså! Haha ;)
Time to go and loveofmylife.blogg.se has left the building!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grym blogg du har startat! Jag säger bara du och dina killar, gud vad jag garvar varje gång! ;D <3

2008-12-02 @ 21:09:57
URL: http://tusentalsord.blogg.se/
Postat av: Alice

Innebandykillar <3<3<3<3<3<3<3<3

2008-12-04 @ 19:41:28
URL: http://alst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0