Tankar, eller nåt...

Jag kan bara inte sluta tänka på Twilight. Vad den har fått mig att tänka enda sedan jag såg den. Det har vart det enda jag har tänkt på, förutom en viss liten söt pojke hehe ;) Men det jag mest har haft i tankarna har verkligen varit Twilight. Hur kan man bli så påverkad av en film? Så starka känslor. Så starka ord. Fan vad poetisk jag känner mig nu. Men det är så. Hela filmen är bara så vacker. Allt är helt perfekt.
Tänk så människan är en dålig människa höll jag på att säga haha. Nej men vi förstör jorden. Jävla missfoster. Missbildade apor. Jag hatar oss. Men, otroligt nog, älskar jag livet. Det inte lätt. Men vill man leva får man fanemej kämpa för det. Tycker jag. Nu ska jag sova haha, utan ilska i tankarna. Grattis bloggen, kortaste inlägget hittills xD
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0