The Great Escape

 

Jag hade lite kul med kameran igår ;)

Sitter här i min ensamhet och lyssnar på Boys like girls. Jag skulle vilja stå där på scenen med dom och sjunga. Vilken energikick! Denna låt innehåller massor av energi och man blir bara så glasd av att lyssna på den :) Haha, nu lyssnar jag på den för fjärde gången i rad.
Jag borde egentligen plugga vid det här laget, men musiksuget tog över. Jag är lite svag när det gäller musik haha.
Som tur är gjorde jag en del innan jag svek pluggsidan av mig själv.
Jag längtar verkligen efter att åka skidor! Tänk att få hoppa av liften och bara glida iväg. Det är verkligen livet.
13 år av skidåkning och inte ens EN enda resa till alperna än. Men det ska det bli ändring på. Fan vad jag längtar! Så kul!
Jag skulle vilja gå en jibb-kurs. Det är såhääääääääär ballt med jibbing. Jag skulle aldrig våga göra volter. Men ändå :)
När vi var i Åre träffade jag Jon Olsson. Jag fick en kram och en autograf :) Sen var det några andra världsstjärnor som va där och jibbade. En kille som gick runt där med mick och snackade en massa skit gjorde backflip och snackade samtidigt. Det är respekt asså! xD
Jag känner mig allmänt glad idag. Otroligt nog. Alla trodde att jag var sur haha. Jag var nog mest besviken. Men det var bara en liten stund. Det fixade sig, på bästa sätt ;)
Jag kollade på en gullig liten julfilm idag. Den heter "stilla natt". Haha jag älskar barnfilmer xD Det var en tjej i filmen som sjöng, såååååå dåligt!! Haha. Vi ska snart kolla på Dieselråttor och sjömansmöss också. Det är den näst bästa julkalendern någonsin. Den bästa är Mysterit på Greveholm! Så jävla grymt! Årets julkalender suger verkligen! Grymt besviken!
Snart är mitt godisförbud slut! Fan vad jag ska käka godis på lovet. När klockan slår 12 på nyår ska jag vräka i mig en hel påse godis och sitta där i snön och hälla godiset i munnen på mig! Vad jag har saknat godis. Fatta hur hemskt det är att inte få äta godis på sommarlovet. Och i Falun, alla har med sig godis till Falun. Alla utom jag. Jag satt där själv och kollade på när dom andra suktade mig som fan. Min brorsa brukar också sukta mig. Haha. Han har också godisförbud så vi ska se vad han säger nästa år när JAG får äta godis och inte han. Jag ska sitta och smaska i ansiktet på honom xD Haha okej där gick det lite över styr kanske xD
Åååhh, pappa har poppat popcorn! Det doftar i hela huset. Jag älskar verkligen popcorn. Många säger att det är precis som papper. INTE! Ibland äter jag lite FÖR mycket kanske. Jag kan dra i mig två hela micro-omgångar själv när jag har lust haha. DÅ älskar man popcorn.
Jag saknar lågstadiet. Vi hade världens bästa lärare verkligen! Nancy. Vi hade henne i fem år. Fem underbara år med världens bästa klass. Nu är hälften av dom "coolingar". Störande som alla förändras. Jag överdriver inte, seriöst.
Nu ska jag gå :) Pussar! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är sötast i vääärlden <3

2008-12-11 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0