3 april 2009

Idag kom Eva, Pierre och Cornelia hit. Jag har visat Cornelia min gitarr och hon blev såklart förtjust. Något stort, med hål och som dessutom utgör ljud. Helt fantastiskt!
Det här blir ett fullspäckat lov verkar det som. Dessa små gulliga personer är här hela helgen, sedan har jag tre dagar och tre nätter ledigt. På dessa tre dagar ska jag hinna träffa Patrik och Sofie. Båda av dem ska sova över här.
Från torsdag till måndag ska hela familjen fira påsk tillsammans. Jag hade dessutom planerat att kanske hinna plugga en del också. Jag insåg just att vi bara har sju veckor kvar i skolan plus detta påsklov och Falun-veckan.

Jag var hemma från skolan idag. På grund av min jävla huvudvärk som vägrar släppa. När jag skulle ta blodprov åkte nålen ur blodådran precis när hon hade sluckit i den, så blodådran drog ihop sig i armen på mig. Fyfan vad ont det gjorde! Hon fick därmed byta arm och samtidigt som hon höll på att byta kapslar började jag försvinna. Jag kunde knappt höra något och jag såg nästan ingenting. När hon var klar fick jag sätta mig på golvet och ha ner huvudet mellan knäna så att blodet skulle komma tillbaka till huvudet. Den där svim-känslan är så obehaglig. Man likson tappar kontrollen och kan inte göra något åt det. Så efter allt detta ståhej åkte jag och mamma hem och åt vanilj-munkar. Det var riktigt gott! Sedan har jag sovit i några timmar mitt på dagen, och då drömde jag en mardröm. Sedan vaknade jag till slut av att jag blev skjuten. Alltså i drömmen haha. Sedan gick jag upp och kollade på One Tree Hill, vilket jag egentligen inte skulle göra på grund av huvudvärken, men det kunde jag såklart inte låta bli. Hela dagen har gått åt till att slöa, kolla på One Tree Hill och att spela luffarschack mot mamma och pappa. Jag vann de flesta gångerna!

Det där var väl en ganska bra sammanfattning av min dag och mitt kommande lov och nu vet jag inte vad jag mer ska komma med. Jag återkommer troligtvis imorgon, jag kanske har vunnit några luffarschacksmatcher till, vem vet.
God natt världen, eller ja, internet haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0