All I have is you

Det var god, grillad mat. Tur att jag och mamma var hemma och höll koll på pappa haha!
Jag sitter fortfarande här och spelar kungen. Det är såå kul.
Idag tvingades jag till att cykla till träningen. Det var hemskt! Det var skit varmt och jobbigt.
Jag gissar att du, som alla andra, har sett Susan Boyle på youtube. Vilken röst hon har! Man blir så arg att alla andra hade sådana fördomar om henne. Det finns väldigt många sångare som inte ser något vidare ut. Men inte många som sjunger lika bra som hon! Helt otroligt. Det är absolut inget jag skulle sitta och lyssna på direkt, men gud vilken röst.

Jag känner mig väldigt ensam, jag skulle verkligen vilja ha en kram. Okej, jag tänker inte gå och krama mamma, det blir inte samma sak.
Folk kommenterar aldrig min blogg. Det är typ Sofie som sitter där totalt uttråkad och kommenterar allt jag skriver. Jag vill ha kommentarer!
Jag har suttit på den här stolen alldeles för länge nu, det gör väldigt ont i rumpan!
Ska nog sova nu. God natt

Kommentarer
Postat av: Calle

Men då får jag väll börja kommentera då! :P

2009-04-26 @ 13:09:59
Postat av: Anonym

Här får du en kommentar :) nöjd? <3

2009-04-26 @ 16:02:41
Postat av: frida

mitt namn syntes inte

2009-04-26 @ 16:03:04
Postat av: Ellinore

Haha, tack ändå Frida! ;) <3

2009-04-26 @ 17:51:39
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0