Glad

Jag är helt kär i Tyler Hilton! Å vilken röst han har! Sitter just nu och lyssnar på Glad. Det var den låten jag satt och lyssnade om och om på i bilen på väg till Ljusterö. När jag hörde den för första gången blev jag kär. Den locker fram sommarkänslorna i magen. Glädje och kärlek. Underbart.
Den här helgen har varit grymt bra. Allt bara går som jag vill! Kanske börjar jag må bättre och är gladare. Haha, det är så glasklart vad det beror på!
Hela dagen har jag slavat åt mina föräldrar. Jag har burit säkert femhundra kilo trä hela dagen. Till belöning satte jag och pappa upp trampolinen! Jag gjorde en volt och sedan gick jag in och tog en dusch. Jag slet hela dagen! Hur många timmar som helst till ingen nytta! Det känns lite dumt haha. Men jag fick ett hejdundrandes träningspass!

Jag har såhäääär stor lust att kolla på skräckfilm just nu. Inte för att jag brukar bli rädd eller så, men det är kul att skratta åt alla tjejer som alltid skriker som... tjejer. patetiskt. Den enda läskiga skräckfilm jag har sett är Creep. Jag tycker aldrig att skräckfilmer är läskiga och den här var grymt läskig! Jag gick dessutom i sexan när jag såg den haha. Små och patetiska var vi då. Men vi hade väldigt kul! Vi skrattade alltid. Nu är dessa underbara tider slut, men de nya har bara börjat.
Jag stör mig på folk som säger att strula och hångla är samma sak. Såvitt jag vet är ett strul ett obetydligt hångel, men jag har kanske fel. Strula låter bara så billigt. Något man gör när man är full och ensam. Varför slita ut ordet, när man inte ens förstår innebörden?
Jag vill ligga och lyssna på James Morrison i våran hängmatta. Jag vill ha sommarlov.



Den här bilden tog jag på Nationaldagen förra året. Jag låg där och schteekte i solen bland maskrosorna. I vattnet var det grymt kallt, men jag bangar aldrig på att bada. Jag älskar att bada, har alltid gjort. Mamma och pappa tror att jag är en fisk ibland haha.
Jag tror jag ska lägga mig snart, eller ja, nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0