I'd rather fight with you than make love with anyone else

 

De här bilderna hittade jag när jag sökte runt på sommarbilder på blommor och sådant. Se hur underbart det ser ut!
Idag bestämde jag och Josefin att vi i sommar ska ha en jordgubbsfest! I hennes trädgård. Alla köper varsin liter jordgubbar och så häller vi dem i en stor hög och så äter vi bara! Tänk vad underbart! Med sådär fem-sju personer blir det hur många jordgubbar som helst!
Jag tröttnar aldrig på jordgubbar. Jag kan sitta och äta jordgubbar i timmavis och ändå inte tröttna på smaken, eller bli mätt för den delen haha. Mums!
Idag gjorde vi matteprov! Det var skitenkelt! Jag som skippade träningen för att plugga på provet, inget av det jag pluggade på kom på provet! Så jävla typiskt.
Jag blev dessutom klar med ett steg i engelska också. Gud så skönt det är efter man har blivit klar med ett steg. Man känner sig på duktig på alla sätt och vis och för en liten stund försvinner stressen.
Imorgon redovisar jag nog ett steg till, i svenska. Sedan får jag börja på min älskade novell! Den ska bli så jääävla bra!

Jag funderar lite på mina gymnasieval, jag undrar om jag verkligen vill gå på Tibble. Jag kom in på alla valen så jag kan byta om jag vill. Just nu kan jag inte komma på varför jag valde just Tibble egentligen. Dessutom finns det ingen extra musik jag kan få om jag inte går estet liksom. På Danderyd valde man extra estetlektion, vilket jag verkligen vill ha. Dessutom får jag den känslan att Danderyd är bättre på något sätt. Åå vad jobbigt det blev nu!
Gud vad jag tvekar på allt! Jag måste bli mer självsäker.
Nu ska jag faktiskt gå iväg och plugga svenska, så jag blir klar med den till imorgon!
God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0