iPod.


Snacka om fail om man lyckas med det där haha xD
Bilden togs i tisdags när jag och Patrik åkte hiss upp till hans lägenhet. Vi hade precis skjutsat dit honom och mamma skulle såklart prata, som vanligt haha! Det var ju bra i alla fall :D

Jag köpte ny iPod idag! Vilket krångel det är innan man kommer igång, men fyfan vad jag ska fylla den med musik haha. 80 GB! Det blir... ganska många låtar. Det räcker nog haha.
Annars har jag köpt nya jeans, ett par Cheap Monday och ett par från Gina. Dem från Gina är trasiga och fina. När mamma var liten var det aspoppis att ha trasiga jeans, vit blus och pärlhalsband (säger hon i alla fall haha). Det var nog fint.
Och så köpte jag två filmer idag! Dem kanske man ska kolla på på en gång haha. Så har man det gjort.
Å jag älskar min iPod! Den är så fin. Min bästa vän xD
Jag tröttnar aldrig på att sitta och glo på Hem till Midgård i timmavis. Det är så ultimat humor! En perfekt mix av skratt och asgarv är vad det framkallar. Jag karn aldrig låta bli att garva när Tyke kommer med någon av sina vanliga (icke) smarta kommentarer! Och Runar. Han och hans blonda hår som han tvättar med balsam haha! Underbart!

Tanken slog mig nyss, att jag har inte pluggat något alls på lovet. Och jag som ska redovisa tre steg efter lovet! Det är kanske på tiden. Jag kommer ändå inte ha så mycket att göra i helgen. Mamma och pappa har köpt fyra kg godis, så några hål i tänderna kanske man får haha. Annars hinner jag nog plugga lite faktiskt! Nu blev jag lite lugnare haha! Jag har alldeles för lätt för att stressa upp mig när det gäller plugg. Och när jag är som mest stressad är jag så okoncentrerad att jag inte kan plugga! Det är ett stort problem.
Jag har nästan slutat sjunga. Seriöst, jag sjunger nästan aldrig längre. Jag vet inte vad som har hänt. Kanske har jag tappat motivationen? Sången kanske kommer med glädjen, det skulle i så fall förklara det hela...

Jag har blivit alldeles för bortskämd med att mysa nu på sistone, så nu kommer jag väl gå runt och känna mig ensam hela kvällarna haha.

I alla fall, nu ska vi kolla på Rambo 3! God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0