Jag, i sällskap av ett brett léende.

Den glädjen jag nyligen fick se var denna lördags lilla ljus. Jakob och godis är en väldigt söt kombination!
Eftersom det idag är hans födelsedag åkte jag och mamma hem till honom med en påse godis. Jag lovar, påsen var tung! Haha! Men det var han värd den lilla sötknoppen.
När vi kom dit sken han upp som en sol och precis när vi snabbt skulle åka därifrån sprang hans föräldrar vinkade ut ur huset haha. Jag och mamma blev till och med inbjudna! Att stanna hade nog vart läskigt tror jag. Han hade typ kusiner eller något där. Det var små fnissiga tjejer som kollade på mig med stora ögon haha! Vi var tyvärr tvugna att tacka nej, för här hemma satt pappa på altanen och vaktade grillen med en öl i handen. "Ja, då är det nog bäst att hålla koll på honom", sa Jakobs pappa. Jakobs föräldrar är väldigt trevliga.
Det här har varit en ganska bra, ohändelserik dag. Först latade jag mig hemma och hjälpte pappa lite med bygge och grejer. Sedan cyklade jag till träningen och på vägen hem stannade jag på Willy´s och köpte en tung godispåse till Jakob och när jag kom hem satte jag mig halvt naken i en solstol i trädgården och schteekte lite. Jag älskar den där känslan av att solen bränner på huden. Stark värme direkt från solen.
Efter några minuters solande tog jag mig en lång dusch och sedan har jag mest sprungit runt i bikini och en kort sommarklänning. Det känns att sommarn snart är här!
Ett tag sprang jag runt och fotograferade blommor. Till min inte så stora förvåning fanns det knappt några blommor att fotografera. Det var mest skilla och påskliljor, och det tröttnar man ganska snabbt på. Ibland satt det även en påfågelöga på vår uppgång till huset. på den fick jag faktiskt en helt okej bild.

Var är alla roliga människor? Det är typ tre personer inloggade på msn. Okej några fler är det väl, men ingen speciellt rolig. Finns det något roligare sätt att spendera sin lördagskväll på än att sitta vid daton? Haha, det var en mycket dum fråga.



Här ger jag dig ännu en bild från förra årets fotograferingsdag. Det var en bra dag.
ÅÅ jag älskar den där bilden. Den är så perfekt :D Lite mer glädje!
En hel vecka utan Linnéa har varit... ganska tråkig. Som tur är kommer hon hem imorgon, i utbyte mot att Josefin istället ska vara ledig. En hel vecka av teaterspelande och jag missar premiären! Orättvist.
Jag har dessutom lurat Sofie att jag också ska vara borta hela veckan. Det vore ju otur om hon läste det här nu, men haha. Jag ville bara berätta det.
Nästa vecka ska jag hem till Jakob. Då ska jag käka upp allt godis som är kvar i påsen haha!
Just nu sitter jag och spelar kungen. Jag har så jävla tråkigt.
Jag skulle vilja läsa en bok av Jonas Gardell. Han sägs skriva fantastiska böcker. hans böcker har dessutom väldigt fina omslag haha. Varför dömer man egentligen böcker efter dess omslag? Ett bra eller kanske dåligt förstaintryck kan förstöra mycket. Vi människor alldeles för ytliga. Jag måste erkänna att även jag själv är på tok för ytlig. Men ibland känns det på något sätt som att jag inte kan hjälpa det. Om man till exempel äcklas av någons utséende är det nog ingen idé att en ge det en chans.
Nu ska vi äta middag, kanske blir det ännu mer ord och bokstäver efter det.
Vi ses och hörs

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, underbar bild! :D

tänk vad härligt när syrénerna börjat blomma iår.

2009-04-28 @ 11:36:01
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0