Mina små våfflor



Jag vill bara ha sommar! Ibland börjar jag nästan lipa på grund av saknaden efter de gamla skolavslutningarna vi hade i Smedbyskolan.
Doften av sommar. Blommor, nyklippt gräs och ledigheten. Så himla underbart.
Sommarlov är verkligen det bästa som finns!

Jag var nyss i skolan faktiskt. Trots att klockan är typ nio.
Det var öppet hus för de som kanske vill börja i våran skola i höst. Konstigt nog ska skolan flytta haha, så jag undrar varför de ska visa upp den här byggnaden.
Det var i alla fall mysigt att sitta och prata med Jakob och Patrik och Emil och Petter. Jag älskar dem så mycket! Världens finaste små människor, ibland i alla fall haha. Emil är den tråkigaste personen på msn någonsin. Jag vet ingen tråkigare! Haha! Grattis Emil, du är den tråkigaste personen som finns! Hahaha!
Där tog inspirationen slut. God natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha där fick du skit emil....! elli har så rätt!!!

2009-04-22 @ 20:44:47
Postat av: Anonym

Haha Sofie! xD

2009-04-22 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0