Missing you



Det var en underbar sommar, sommaren -08. Vi åkte en lång biltur runt där vid typ Eksjö och Jönköping och massa småbyar. Till slut "råkade" vi hamna på Holmgrens och jag bara råkade få mamma att fråga en av gubbarna som jobbade där att hämta nycklarna till en corvette c6 i ett kassaskåp! Det var en fantastisk dag.

Jag känner mig allmänt glad idag. Vädret har ändå inte varit sådär perfekt, men inget direkt dåligt har drabbat mig idag.
Idag var Maith och Mats här :D Och deras lille plutt Edward som nu är cirka tre och en halv månad gammal.
Jag fick byta blöja och gå runt och bära honom haha. Whohoo!
Maith och Mats är mina gudföräldrar så jag antar att Edward är min "Gudbror"? Haha eller något sådant.

Jag saknar de gamla niorna i KS. Jag saknar Alice. Jag saknar själen i KS. Det har verkligen aldrig varit så tråkigt som nu. Det enda som egentligen händer i mitt liv just nu är skolan känns det som. Jag går upp, gör mig i ordning, åker till skolan, är där, åker hem, sätter mig vid datorn, pluggar och sover. Och äter några gånger där emellan. Kul liv jag har. Jakob föreslog att jag skulle börja spela hahaha. Never ever.
Jag är såååååå tveksam när det gäller gymnasievalet. Jag ser knappt varför jag valde Tibble som första längre. Jag funderar på att byta till danderyd, men jag hinner inte åka dit och hälsa på eftersom det bara är tre dagar kvar den här veckan och veckan efter det åker vi till Falun. Jag skulle åkt på öppet hus där! ÅÅÅ vad jag blir arg på mig själv.

Nu ska jag gå och lägga mig.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0