No Reason

Ännu en helg med Patrik around. Det så en helg ska vara.
Min helg vecka sexton började med cirka en timmes solande på min kära trampolin efter skolan. Jag var så duktig i skolan den dagen, jag fick MVG på min SO-text! Helt fantastiskt! Jag hade väntat mig... kanske ett G eller VG. Jag lämnade det till honom och frågade vad jag skulle göra för att få VG. Happiness!
Helgen fortsatte hemma hos Linnéa, men det blev tyvärr ingen maskis. Istället tillbringade vi halva kvällen på trampolinen. Jag ägde alla på ett, två, tre-leken och vi hade jätteskojj!
Linnéa gjorde kycklingklubbor och ris till middag, det var grymt gott! Efter maten satt vi och snackade en massa skit haha. Godisskålen tömde vi nästan helt innan maten. Godis <3
Senare på kvällen kollade vi på "Populärmusik från Vittula". Den filmen är så bra! Den andra halvan av filmen (alltså när de små pojkarna hade växt upp och blivit femton) satt vi och diskuterade vem av dem som var snyggast. Jag och Sofie tyckte helt klart att den blonda var snyggast. Josefin, Linnéa och Bea tyckte den mörka. Den blonda var sååå mycket snyggare! Jag lovar!
Ännu senare kollade vi på "The Beach" och Leonardo Dicaprio (vet inte om jag stavade rätt haha) är så grymt snyggast i hela världen! I reklampauserna zappade vi runt lite bland de andra kanalerna och till min stora förtjusning gick "Rambo - First blood", på någon kanal! Det slutade med att vi efter några minuters funderan bestämde oss för att kolla på Rambo istället.
Det lite ironiska var att jag, som skulle gå upp kanske lite innan de andra på grund av min katare-träning, satt uppe längst. Jag och Linnéas fjortonåriga lillebror satt där själva och kollade på Rambo! Haha! Så tokigt det kan bli.

Natten fortsatte i alla fall och Linnéas farmor var där och såg till att vi inte söp oss fulla eller något, haha.
Jag, Sofie och Bea sov i Linnéas föräldrars föräldrars vattensäng. Det var... intressant. Jag har legat i en vattensäng förut, men det var ganska jobbigt att hela tiden rulla runt där så fort någon vred på sig. Ryggen fick dessutom ta en del stryk. Och jag kan lova att det inte var så speciellt lätt att träna karate tio timmar senare. Som tur var körde vi ingen fighting alls haha! Turliga mig för en gångs skull.
Efter träningen fick jag vänta på mamma i en kvart extra, för hon skulle tydligen skjutsa min kära lillebror någonstans. Där fick jag stå i kylan och blåsten ensam i en kvart. Okej, jag stod inomhus, men det var kallt i alla fall!
Och eftersom min träning slutade en halvtimme innan jag skulle vara i mörby hann jag inte hem och duscha emellan. Stackars Patrik som fick ett svettigt välkomnande utanför Mörby centrum.
När jag stod där och väntade på mamma blev jag bara argare och argare haha. Jag lyckades i alla fall byta tröja och grejer på vägen dit. Mamma hade varit lite snäll och gjort oboy och macka till mig. Hon gissade väl att vi inte hade käkat lunch innan jag stack till träningen.
Så efter allt detta och fram till... för en timme sen ungefär har all min tid gått till Patrik :P Det var en intressant helg! ;)

Gud vad skönt det var att bli av med tyskan och SO:n och all stress för ett tag. Nu har vi matte nationella på torsdag och i tyska vecka arton. Konstigt nog känner jag mig inte stressad över det.
Jag är verkligen helt beroende av Tyler Hilton. Hans låtar är så perfekta!
Och nu måste jag sova, det blev ingen vidare sömn den här helgen. Haha!
God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0