Perfekt!

Den här dagen har varit näst intill perfekt. Vädret, sällskapet, vårkänslan har funnits här hela tiden.
Jag, mamma, pappa och Eric åkte till Ljusterö och grillade och solade. Jag satt där på klippan och kände... sommar. Och glädje och frihet. Fåglarna sjöng, solen sken starkt och det var näst intill vindstilla. Helt underbart.
Något som gör det bättre är att ligga i lugn och ro och lyssna på fantastisk musik, till exempel James Morrison och Tyler Hilton. Deras röster är helt underbara!


Det här var första bilden jag tog med mig mobil. Första dagen jag såg gula och röda löv. Den dagen spelade Eric fotbollscup i Vaxholm. Under uppvärmningen gick jag, mamma och pappa en sväng vid vattnet och lite i skogen.

Idag kollade vi på "The wedding date". Det är en av mina absoluta favoritfilmer. En perfekt kombo av komedi och romantik. Nick den perfekta snygga manshoran som vet precis vad han ska göra och kan mycket om så mycket. Han är riktigt smart och riktigt... perfekt! Han är så underbar :P En sådan man skulle man ge mycket för alltså! ;)
Nu ska jag däremot gå och lägga mig. God natt

Kommentarer
Postat av: Calle

Jag såg the wedding date också! :P

den var härlig haha xD

2009-04-12 @ 02:06:46
URL: http://shiibyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0