Stay awake to see

En kort, kort dusch efter en lång, lång träning. Det jämnar liksom inte ut sig.
Träningen var grymt jobbig idag faktiskt. Jag får den känslan av att benen liksom inte vill samarbeta med hjärnan riktigt. Ibland när man går i trappor får man för mycket fart haha. Och när jag står still vill benen att jag ska sitta ner.
Imorgon är det nationella i tyska! Jag kan allt haha. Tror jag...
Om jag får VG och uppåt är det väldigt stor chans att jag får MVG i tyska! Och efter det är jag klar med tyska! För resten av terminen! Helt underbart. Jag är dock en aning nervös inför skrivuppgiften. Att skriva texter på tyska är inte min starka sida. Absolut inte. Men så många fel brukar det inte vara. Det mesta är grammatiskt, typ uppbyggnad av meniningar.
På onsdag kanske jag ska till Danderyds gymnasium! Fyfan vad läskigt. Haha, det kan bli en aning svårt om jag inte snarast får tag på Elin eller Sara. Annars vågar jag knappast åka dit! Om det oturligt nog skulle uppstå ett problem får det väl besöket ske måndagen efter Falun-resan. Den sista dagen att ändra ansökan. Stress!!
Jag tror jag ska plugga igenom grammatiken lite innan jag lägger mig!
God natt

Kommentarer
Postat av: ida

svar: åh tack! :)

2009-04-28 @ 08:45:03
URL: http://juttsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0