Stay young

Vilken dag. Jag och Frida började dagen med att steka pannkakor och kolla på bilder från Thailand. Sedan gick vi till Gavelberget och åt upp pannkakorna. Det var gott, men fan vad kallt det var. Så länge man låg ner tog inte vinden och då var det okej. Så vi ville ju såklart aldrig gå hem. Men när vi väl kom hem satte vi oss med en popcornskål emellan oss och kollade på Björn Gustafsson! Kärlek alltså!

Jag vill lära mig growla. Undra hur många tjejer som lyckas lära sig haha. Om någon kan, ring mig! Lär mig! Jag bara måste lära mig! Det är såååå coolt!
Jag är för deppig för att skriva mer idag... god natt


Kommentarer
Postat av: Calle

björn gustafsson, en mikrofon och en publik = sant! :P

det är obetalbart att se på honom ^^

2009-04-08 @ 21:43:24
URL: http://shiibyforlife.blogg.se/
Postat av: Calle

Björn Gustafsson, en mikrofon och en publik = Sant! :P

Det är obetalbart att se på honom, han är grym! :P

2009-04-08 @ 21:44:45
URL: http://shiibyforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0