How long would you wait?

Jag är så fruktansvärt trött. Efter att ha somnat i soffan vid tolvtiden och sovit där i cirka tre timmar gick jag upp och borstade tänderna och sov sedan i ungefär sex timmar. För att vara jag är nio timmar ganska mycket, men jag är ändå hur trött som helst.
Sedan var vi i alla fall i Täby centrum och kollade runt som sagt. Jag fick ett par shorts av mamma och själv köpte jag en mascara. Min gamla var skitjobbig att få bort och så var den kanske en aning för gammal så det funkade inte längre.

Jag funderar faktiskt på att ta en promenad. Skriver kanske senare!
God kväll.
Btw, McFly är väldigt bra :)


Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: Åh, det är en himla djungel faktiskt. Jag kan det för att webbdesign ingår i min utbildning (men jag är inte särskilt bra, huh)

Det hela går egentligen ut på att testa sig fram. Jag kan sitta i timmar med sånt här, och då är jag ändå en person som haft prov och uppgifter om detta och kan det mesta.



Gå in på Design och välj någon av de teman som finns. Enklaste att arbeta med är "Fashion".



Sedan trycker du på "Redigera stilmall"

Sen som sagt så är det en jävla djungel.. Men "body" är själva bakgrunden och "wrapper" är rutan där allt innehåll finns. Åh, jag är så dålig på att förklara sånt här. Fråga mig om saker istället, om du fastnar :)

2009-08-23 @ 14:51:41
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Postat av: johanna

Bilder högst upp? Som där det står meandmusic på min? Ja, du laddar upp en bild så den finns i ditt arkiv. Sen kopierar du bildlänken och sätter in den i bakgrunden i "header" :)

2009-08-23 @ 15:33:24
URL: http://meandmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0