Oj oj oj

Det finns inget jag kan säga till mitt försvar, eller. Sommarlov. Datorn är inget jag brukar prioritera på sommaren, men min sommar har varit toppen.
Igår var det första dagen på gymnasiet och nu är jag skräckslagen. Först skulle vi sitta i aulan och vänta på att ropas upp så man visste vart man skulle gå någonstans. Vi blev ungefär fyrahundra nya elever vilket är ungefär fyra gånger så många som i min förra skola. Och detta var ändå bara en tredjedel av skolans alla elever! Helt sjukt. Man känner sig så fruktansvärt liten och ensam. Speciellt när man hamnar i en klass som min. Några av tjejerna var faktiskt snälla och trevliga, men en av de tjejerna som var taskiga mot mig i sexan skulle såklart hamna i min klass och nu har nästan alla andra av tjejerna i min klass börjat vara med henne så det känns lite ensamt sådär. Men det blir ändå ett gyllene tillfälle att satsa som fan på pluggeriet och kanske få ännu bättre betyg än jag redan har. Det kan gå!
Som tur går Louise i samma skola och vi åker samma tåg nästan alla dagar så jag känner mig hyffsat trygg.
Musik är mitt liv. Det är det enda jag verkligen är bra på.

Här ger jag er en av de bästa covers jag någonsin har hört. Mmm, wonderful!



Måste fixa lite saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej elli!

min första skoldag var inte heller bra. Men nu är det bättre, jag hoppas det är för dig också. Vi måste ses snart. misss u!!!

2009-08-21 @ 23:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0