Samhällsvetenskap

Som ni kanske förstår sitter jag här med en uppgift i samhällskunskap som faktiskt snart är klar. Problemet är bara att hitta den fakta man behöver. Internet är inte alltid perfekt...
Just nu är inget perfekt. Jag hittar inget mer att skriva till min uppgift, jag får inte tag på min lärare. Det står att vi ska ha matte imorgon (första lektionen), men idag gjorde vi diagnos för att sedan placeras in i grupper. Båda min handledare och hon som hade diagnosen sa att nästa mattelektion var på torsdag, men schemat säger imorgon. Det står dessutom inte vilket rum vi ska vara i, vilket det brukar göra, utan det står Vt som troligtvis betyder Vårterminen. Lärarna har inte sagt något om det här och om det skulle vara en mattelektion imorgon vet vi ju fan inte vart vi ska ta vägen!
Sånt här gör mig alltid så nervös.

Igår upptäckte jag ett väldigt bra band. Deras musik är förvisso mycket lik Boys like girls, men de är lika bra för det! Ett tips till alla, lyssna på dem.

Här sitter jag ensam, med lagom volym på musiken, i alla fall enligt resten av familjen. Läxorna är gjorda, nästan i alla fall så jag har fullt upp med att oroa mig över om min lärare kommer svara på smset eller inte.
Jasså, nu ringde min lärare precis och berättade att vi börjar halv tolv imorgon. Det var alltså som jag trodde, den mattelektionen som står på schemat är inte förrän nästa termin! Underbart.

Nu funderar jag faktiskt på att gå på ledarcafét en stund. Fast det känns lite onödigt att äta middag innan.

Aja, hur som helst är det dags att äta nu. Imorgon blir det nog ingenting, SKUM och läxor kommer först så vi får se vad som händer.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0