What was I just about to discover?

Ännu en dag.

Jag vaknade på tok för tidigt idag med. I alla fall i jämförelse med när jag gick och la mig. Vi kollade i alla fall på En prinsessas dagbok två och precis i slutet hade inspelningen såklart krånglat så vi fick inte se slutet, men som tur är har jag redan sett slutet av den cirka tio gånger tidigare. Jag lyckas alltid sätta igång TV:n när halva filmen gått.

Jag måste lära mig hur man spelar in ljud i datorn och sedan bränner över på en CD. Det borde absolut inte vara svårt och jag tror knappast att det är det heller, men själv skulle jag aldrig klara det tror jag.
Jag håller faktiskt redan på att försöka, men jag antar att mikrofonerna till singstar inte gör någon direkt succé.
Suck vad ska jag ta mig till nu?
Jag tror att jag underskattar andras kärlek till sina vänner. Om jag ser att någon har skrivit att de älskar en person på facebook till exempel. Jag tänker typ: "Ja, det är väl lätt att skriva över internet", men jag gör precis likadant och jag känner ju själv att jag verkligen menar vad jag säger/skriver. Ibland kommer jag på mig själv och bestämmer mig för att tänka lite mer innan jag dömer, men några dagar senare gör jag samma misstag igen. Jag lär mig aldrig och jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Jag kan faktiskt göra samma sak när det gäller sångare/band. Jag ser kommentarer till videor på youtube där det kanske står: "Jag älskar dig (vad nu kändisen heter) och blablabla...". Jag tänker likadant där ibland. Den där känslan, man ser ett fantastiskt band på scen och verkligen njuter till 100 %. Jag vet precis hur det känns.

Jaha, där kom mina gudföräldrar och hälsade på i några minuter. Deras lilla son Edward döptes i början av sommaren. Han är nu lite mer än sju månader. Han är så himla, extremt söt!

Jag tyckte att det var dags för ett fotografi igen. Det var ganska länge sedan tror jag.
Detta fotot tog jag i början av sommaren tror jag. Jag sprang som vanligt runt i trädgården och letade efter dugliga motiv. Bok är mitt favoritträd. Bladen är så fint gröna. Nästan lysande. Vackert.



Just nu sitter jag och lyssnar på Sugarplum Fairy, vilket var ganska länge sedan. Eller ja, i alla fall någon månad. Med tanke på att mina iPod-hörlurar börjar surra och ha sig känns det inte så kul att sitta och irritera sig på det när man lyssnar på musik. Men vissa låtar klarar sig utan surr. Skönt!

Nu ska jag äta faktiskt och efter det bär det nog av mot Margretelund. Vi ska nämligen ut och gå. Vi får se hur illa mina skavsår har blivit bara.
God dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0