Ignorance

Jasså, idag är det bakdag. När vi satt och bakade pepparkakor hällde Eric typ en deciliter mjöl i min julmust - inte kul. Det såg faktiskt ganska läskigt ut. Det bubblade och hade sig.
Nu sitter jag här och lyssnar på Paramore och pluggar för fullt. Helt plötsligt stod det på engelska så jag fattar typ ingetning. Jag tycker att det är ganska dåligt att lärarna kräver att man ska vara bra i andra ämnen för att få bra betyg. I Geografi måste man till exempel vara bra på matte för att räkna ut procent över olika saker. I Tyska måste man tydligen vara expert på svensk grammatik (som jag aldrig fått lära mig förut), typ pronomen och sådant. Det har jag aldrig haft förut. Och man måste tydligen kunna massa engelska för att kunna svara på frågor som tydligen var asviktiga till imorgon. Suck, det här kommer blir en jobbig kväll.

Nu måste jag plugga massa mer. Jooobbigt.
God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0