Oj, jag finns

En bekräftelse är inte alltid kul, speciellt inte denna. Men jag finns, det är huvudsaken, eller?
En gång skrev typ fem anonyma personer (modigt eller hur? De som skrev detta vet åtminstone vem jag är) på att jag ska sluta klaga på min blogg och istället klaga direkt till den man vill klaga på. Hur skulle världen vara om alla gick runt och klagade på varandra så fort det var något man var missnöjd med. Kul värld - inte. Den världen skulle jag inte vilja leva i.
Dessutom, kan inte dessa anonyma personer klaga direkt till den person de vill klaga på om det nu är så viktigt för dem att andra gör det? Jag står för det jag säger, bomba mig helst inte. Den dagen skulle i så fall vara förstörd.
Visst nu får jag skylla mig själv. Det jag skriver på bloggen har jag skrivit på bloggen och jag står fortfarande för det jag skrivit.

Aja, Bruce Springsteen läker mina småsår idag. Undrar bara hur det blir imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0