10 februari 2009

Efter ännu en fantastisk kväll på ledarcaféet är jag nu hemkommen, slutkörd! Eller ja, inte direkt slutkörd, men ont i magen efter allt skrattande har man ju alltid. Skum och ledarcafé äger allt! Vi pratar verkligen om världens knäppaste grejer och alla har lika sjuk humor. Det är jättekul! Adde och Erik sitter alltid och lyssnar på musik på Eriks mobil och Erik brukar sitta och trumma och så ska Adde gissa vilken låt det är. Det gör de VARJE gång jag är där haha!
Vi såg "American history X" idag. Den var bra, men hemsk. Erik satt och övervakade mig för att se om jag började gråta, bara för att jag grät på Titanic! Jävla mobbare!
Jag har börjat skriva massa noveller. I ett block i mitt rum. Ärligt talat har jag inte skrivit mer än en halv novell, men det är flera på gång. Jag får så många olika idéer hela tiden! Det är jättekul, för jag får idéer som känns unika. Liksom som att det inte finns skrivit något liknande :D
Det blev inte så långt idag heller, men jag måste faktiskt ta farväl av min kära vän Sofie som sitter och skriker i telefonen! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0