12 februari 2009

Jag är arg. Den där jävla gymnasievalssidan är dum! Jag skulle göra min ansökan alldeles nyss, men tre av de linjer jag skulle söka fanns inte på sidan! Vad är det för jävla skit? Ansökningarna ska vara inne senast på måndag (alltså om fyra dagar) och man kan inte göra sina ansökningar klart! Jävla skit! Ren ILSKA!!
Jag känner mig som en lögnare, som att jag sitter och håller på hela sanningen men inte vill dela med mig av den. Sanningen kanske är en kaka som man vill behålla för sig själv. En riktigt god kladdkaka med en jordgubbe på.
Jag tror att livet är något man verkligen ska leva. Lev livet när det varar, ingen vet vad som händer sedan. Även om man lever fler liv senare borde man ta vara på varje liten sekund. Allt dåligt, allt bra. Man lär sig olika saker hela tiden och tänk sedan när man blir gammal, vilka erfarenheter man kommer ha.
Jag tror att man egentligen ska ligga där varje kväll, i sin säng, och fundera över dagen. Vad har jag lärt mig? Det gör nog att man kommer ihåg vad man har lärt sig. En sista påminnelse liksom, innan nästa dag börjar.
Det finns (fanns) några sådana där riktiga konstnärer, sådana som gjorde något annorlunda, något helt fantastiskt. De allra största konstnärera måste vara Freddie Mercury, Bob Marley, Niel Young, Elvis Presley, Ronan Keating, Bob Dylan och min musiklärare Johan Ivansson. Vilka genin det finns (och har funnits)
Johan är den största konstnären jag känner, vilken talang. Han är så grymt musikalisk, alltså, jag vet inte vad jag ska säga. När vi hade Lucia-tåg i skolan, alltså på övningsträffarna, satt han med gitarren i famnen och bara improviserade dessa helt fantastiska melodier. Jag får gåshud av att sitta och lyssna när han skapar musik. Jag älskar det! Fantastiskt.
Nu ska jag bege mig, vill försöka vara lite piggare än vanligt imorgon! God natt alla söta människor där ute!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad ska du söka? :)

2009-02-16 @ 20:17:28
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Tibble, själv? :)

2009-02-16 @ 21:10:09
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0