18 februari 2009

Imorgon bär det av mot främmande land. Det ska bli väldigt kul, men idag insåg jag något. Efter samlingen sa Jakob att vi inte skulle ses på en och en halv vecka och då gick det upp för mig att en och en halv vecka är jävligt länge. Så nu har jag gått runt och tänkt på det hela dagen. När han sa det blev det så himla seriöst och sorgligt på något sätt.
Jag vet inte om jag kommer orka en och en halv vecka utan mina kompisar! Just nu när alla älskar varandra som mest! Haha, vad patetisk jag låter. Men så är det faktiskt.
Imorgon ska jag hålla tal! Jag hatar verkligen att prata inför publik. Jag sjunger hellre än pratar inför publik!
Igår på ledarutbildningen skulle vi prata om ett ord i trettio sekunder. Jag bröt ihop! Jag vågade verkligen inte! Jag fick inte fram ett ord, det var så himla pinsamt. Jag satt där och hoppades att det inte skulle bli min tur, men då var jag inte rädd. Men när han pekade på mig frös jag till is. Det är så himla läskigt. Imorgon ska jag stå där och prata i typ två-tre minuter! Jag vet ju vad jag ska säga, men jag ska prata på engelska och med inlevelse. Jag är verkligen dödsrädd. Idag tjatade alla mina kompisar på att jag skulle läsa talet för dem först för att göra det mindre läskigt imorgon. Jag vågade inte ens läsa det för Jakob. Det här är verkligen pinsamt.
Mitt tal handlar om självmord och det ska verkligen hållas med inlevelse. Man ska få publiken att gråta ch det är så jävla svårt! Allt låter bara likadant hela tiden. Det blir nog jag som gråtet. Jag kan se mig stå där framme och bara bryta ihop för att jag inte vågar eller för att jag håller på att skratta åt någon i publiken. Som tur är behöver det bara vara några stycken som lyssnar. Malin och någon kompis. Jag tror att jag skräms mest för att man står så nära publiken. Det var lättare att sjunga inför tvåhundra personer på skolavslutningen, för då satt alla typ tjudo meter bort.

Fan vad fet jag kommer bli imorgon. Vi har typ med oss massa kakor, choklad, ahlgrens bilar och massa annat godis. Haha. Det är så jävla gott också, så det blir väldigt jobbigt att sluta tjock sig efter ett tag. Vi ser ju hur det gick för Sofie xD Haha. Det här med Sofie är egentligen ett intärn-skämt. I lördags hemma hos Josefin satt vi andra och drev med henne och sa att hon var tjock. Det roliga med det hela var att hon tog åt sig. Hon har ju förfan blivit tillfrågat att bli modell av flera olika! Haha. Knäppa människa. Så nu fortsätter vi att reta henne. Det är jättekul!
Idag fick jag världens bästa idé. Jag gick och sjöng på !Womanizer" för att Sofie gjorde det först och så fick jag den på hjärnan. Jag hatar Britney Spears! Usch! Så när jag gick där och sjöng i alla fall, så kom jag på att jag ska göra en cover på den. En hårdrockscover. Jag ska få mina små oförståndiga vänner att fatta hur dålig den låten är och hur dålig hon är!! Usch!

Fyfan vad jag hatar folk som röker! Jag ser verkligen ingen fördel med det. De skyller på att man får en nikotinkick och sådana grejer. Men vafan! Om man feströker är det lätt att bli beroende och sedan sitter man där. Jävla idioter. Dessutom påverkar det folk runt omkring. Det stinker och man mår ju illa av röklukten.
En gång när jag och Alexander stod och väntade på bussen kom det en kvinna och ställde sig framför oss. Såklart rökte hon och SÅKLART blåste det mot oss! Så helt utan att tänka på det började jag prata om hur äckligt det var med rökning. Han hakade på och tyckte precis som jag så vi stod där och snackade skit om folk som röker. Helt plötsligt flyttar kvinnan sig och ställer sig på andra sidan busshållsplatsen! Haha, gissa vad vi skrattade efter det! Det var så jävla kul!

Jag sitter och lyssnar på musik och jag insåg nyss någonting. Pierre i Simple Plan sjunger asdåligt! Vad falskt det låter! Jag älskar deras musik, men jag blir helt missnöjd för att de borde byta sångare haha!
Jag lyssnar på musik hela tiden. Det är verkligen så! Även om jag ska träffa en kompis på busshållsplatsen går jag där och lyssnar på musik i typ en minut. Lite onödigt kanske. Haha
Jag kollade på "Hem till Midgård" idag. Jag tröttnar aldrig! Tyke och Runar äger alla. De och deras höga IQ kan få vilken kvinna som helst på fall xD Haha, nat!
Gud vilka konstiga saker jag säger idag, men jag är så jävla trött! Jag är alltid trött numera. Undrar varför^^

Jag ska nog gå och lägga mig. Det blir en LÅNG dag imorgon! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0