4 februari 2009

Skriver nog inte så mycket idag, allt skrevs igår haha.
Jag såg Allstar-killen på bussen idag! Det lyste liksom upp min morgon och mitt ansikte. Jag såg nog ut som en sol när jag såg hans fina frisyr sakta röra sig framåt i kön för att hoppa på bussen. Alltså han är liksom inte snygg utan vacker på något sätt. Lite extra snygg sådär. Och lagom lång, lite smal (men snyggt smal) och assnygga kläder. Det kan bli lite svårt att beskriva hans personlighet med tanke på att jag aldrig har pratat med honom. Men om jag skulle ha gjort det hade det troligtvis innehållt bra ord. Han ser verkligen ut som en sådan där kille som har många kompisar men som förtjänar sina kompisar liksom. Inte sådär tuff och elak som lever på sitt utséende utan som faktiskt har många kompisar av en anledning.
När jag kom hem från skolan gick jag direkt upp och la mig och sov i tre timmar. Huvudet hade värkt hela dagen och jag kände mig liksom illamående i huvudet. Sedan väckte mamma mig och tänkte ta tempen men så blev det inte för hon och pappa skulle tydligen på ett föräldramöte. Men innan jag fick reda på det frågade jag var klockan var och mamma sa: "tjugo över sex", vilket gjorde att jag hoppade till och frågade: "på morgonen?:O". Jag hade ju sovit länge och så var det mörkt ute. Men sedan förklarade mamma att jag troligtvis hade feber, vilket inte är så bra med tanke på att jag har nationella prov imorgon. Skit också! Antingen måste jag släpa mig till skolan med en hejdundrandes huvudvärk, eller ligga där hemma och se på klockan och tänka: "nu börjar provet och jag missar det". Jag vet att man får göra om det, men det blir bara massa krångel och skit nästa vecka. Och tänk om man inte får göra samma prov som de andra! Då får jag sitta där själv på fredaf eller måndag och kanske inte ens få skriva en novell eller krönika eller något. Där får jag sitta i hundrasextio minuter själv och bli helt galen. Fransson kommer säkert sitta och glo på mig hela dena långa stund av spänning och orolighet för hur det ska gå eller om man gör rätt över huvud taget.
Nu ska jag spela kort med min bror (om jag orkar vill säga), men ni fick lite extra info idag... god natt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Då är vi två! Jag har feber och ont i hela kroppen, klarar knappt att gå... så jag ska inte till skolan heller.

Det verkar som att Fransson kommer att sitta och glo på två styckna! :P

2009-02-04 @ 21:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0