6 februari 2009

Två filmer, typ tre mattetal, raggsockor, mjukisbrallor och en slarvig frilla. Första filmen jag såg var "Fievel och mysteriet med nattmonstret" och sedan kollade jag på "Alice i underlandet". Jag vet, jag är världens största tönt men det är kul i alla fall... Disneyfilmer äger allt!
Det bästa med Disneyfilmer är att skogen är så himla fin.
Jag skulle vilja bo i skogen från någon disneyfilm. Tänk att få vara någon liten gnagare som bor i skogen och inte behöver göra något förutom att leva.
Jag verkligen älskar naturen. Det är det som är det bästa med att åka bil. Att få se vad som finns utan för fönstret där hemma. Jag känner mig ganska vuxen när det gäller sådant. jag har verkligen lärt mig uppskatta vad naturen bjuder på och hur man njuter av något enkelt.
Ibland skulle jag bara vilja vara en katt. Det enda man egentligen behöver göra är att finnas där och mysa med sin ägare. Att kunna lata sig hur mycket man vill. Det som är lite förvånande är att katter aldrig verkar tröttna på att lata sig. Helt otroligt.
Jag funderar på att köpa mig en rockring och börja rocka i typ tjugo minuter varje dag. Fatta vilken snygg rumpa och mage jag kommer få! Och vilka samba-moves hehe ;-) Haha, för alla er som inte kollar på Let's dance så är detta ett tips från en av danslärarna där för att de skulle lära sig att rulla höfterna haha!
Jag saknar verkligen att träna, att vara sjuk suger ibland... eller, ganska ofta förutom det där med att man inte behöver göra speciellt mycket. Jag saknar allt just nu! Livet bland annat!
Jag funderar på att klippa mig. Typ upp till nyckelbenen ungefär. Lite som Josefin, men jag tror jag vill ha så. Ska jag klippa mig? Kommentera gärna och säg vad just DU tycker!
Jag verkligen älskar Johan Glans. Alltså, kan det bli roligare än Johan Glans? Kärlek asså!!
Nu ska jag sova, god natt! <3

Kommentarer
Postat av: Xaro

tror du skulle passa bra i det, även om ja gillar ditt hår som det ser ut nu ändå^^

2009-02-07 @ 13:29:34
Postat av: Ellinore

Tack för din röst xD <3

2009-02-07 @ 14:44:35
URL: http://loveofmylife.blogg.se/
Postat av: frida

jaa, pröva det :D det skulle nog bli skitfint! <3

2009-02-07 @ 19:57:27
Postat av: 120 cm lång säng

Det kan se skumt ut med kort hår på vissa, men med långt hår kan det aldrig gå fel ^^

2009-02-07 @ 21:55:50
Postat av: norea

vet ju aldrig förens du har provat men jag tror du skulle passa i de!<3

2009-02-08 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0