7 februari 2009

Idag skapade jag en ny blogg. En poesi blogg - http://endimmaavpoesi.blogg.se/ Läs gärna! :D Jag har är så länge bara skrivit en dikt, men det kommer mer jag lovar^^

För någon timme sedan kollade vi på filmer från när jag och Eric var små. Haha, det är verkligen kul att se vilka knäppa grejer man gjorde när man var liten! En gång låste pappa in mig i ett vedskjul. Som tur var var det ungefär en decimeter mellan plankorna så man kunde se mig haha. Jag stod där och skrek: Släpp ut mig!!!! Men sedan när mamma gick fram för att låsa upp skrek jag: Nej släpp inte ut mig ÄN!!! Jag är en apa!
Haha tänk vad jag bjuder på mig själv just nu! Det är bara för att jag var så cool när jag var liten... eller något haha!
Idag är jag jätteglad! Jag vet inte vad det är med mig, men inget är dåligt idag! Förutom mina sura kompisar, men idag kan de inte tynga ner mig! Det beror nog på att jag idag känner mig ganska självsäker faktiskt.

Idag är det Melodifestivalen, det håller faktiskt på just nu. Alltså, Petra Mede suger verkligen! Jag har aldrig hört henne säga något roligt. Vad gör hon i Melodifestivalen? :O Om Johan Glans hade fått vara med hade jag fan kollat på Melodifestivalen bara för att han var med!
Ibland sitter jag och tänker tillbaka på mitt liv, vad jag har gjort egentligen liksom. Jag ångrar ingenting, för då hade jag inte varit jag. Jag hade inte lärt känna samma människor kanske. Och utan dessa underbara vänner vet jag inte vad jag hade gjort.
Jag måste se Twilight snart! Det var ju jättelänge sedan jag såg den. Undrar när den kommer på DVD?! Någon som vet?
Fyfan vad bra den är alltså! Jag kommer ihåg vad jag var glad efter att jag hade sett den.
Jag älskar den där kommentaren han säger när de sitter på resturangen: "I can read peoples minds and you're the freak?" haha! Den är så klockren! Jag älskar Edwards rollfigur. Såå himla underbar! Jag läste i någon tidning att "New Moon" kommer på bio i november i år. Hur kan dom vänta så länge?! Det är ju tortyr! Även om jag har alla böckerna är det mycket roligare att se filmer än att läsa böcker!
Jag skulle vilja göra en duett med Ronan Keating! Det skulle vara väldigt kul. Hans röst är så underbar!
Jag skulle vilja designa min blogg själv, vet dessvärre inte hur man gör. Måste ta reda på det på något sätt!
Jag önskar att jag kunde rita. Sådana där vackra teckningar som Bella kan. Undrar hur länge man måste träna på det för att bli så bra? Det ska jag fanemej ta reda på!! Haha!
Nu är det sängdags, godnattens <3



Denna bild kanske strider mot min bebis-panda-anda (hoppas verkligen inte det!!), men vi kan låtsas att det inte är en fe utan en älva! Hoppas Jakob förlåter mig om detta är fel. Bilden är bara så fin! Jag älskar sådana bilder! <3

Kommentarer
Postat av: norea

haha vi borde starta en klubb som heter typ vi som tycker att johan glans ska vara med i melodifestivalen elr nåt :D



bilden va fin!

2009-02-07 @ 23:55:00
Postat av: Xaro

ja skulle gärna vara med i den klubben^^



Du vill designa en egen blogg?? i sådana fall måste du lära dig att programmera, vilket skulle ta åtminstone en hel års kurs för att lära sig att göra något ordentligt =)

2009-02-08 @ 14:42:04
Postat av: Jossan

Haha, Edwards kommentar äger! Du och dina killar asså ;P

Men vi måste ta igen fredagen och skridskorna som vi missade. Hoppas att du mår bättre nu och kommer till skolan imon :D <3

2009-02-08 @ 14:44:19
URL: http://jossansord.blogg.se/
Postat av: Xaro

Det tema du använder nu har t.ex. en programmeringskod som ser ut så här:

http://ingenmottagning.blogg.se/

2009-02-08 @ 14:46:43
Postat av: Ellinore

Haha, tack Jossan! Och ja skridskor i veckan! :D

Vem är du Xaro? Alexander sa att du var Jakob, men man vet ju aldrig ;) :P I alla fall, tack för förklaringen ;) :D <3

2009-02-08 @ 14:56:31
URL: http://loveofmylife.blogg.se/
Postat av: Xaro

Meh dumma Alexander som avslöjar mig =)

2009-02-08 @ 15:00:36
Postat av: Ellinore

Haha, det gör inget Jakob :D :P

2009-02-08 @ 16:53:58
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0