Huvudvärk den 9 februari 2009

Tack Jakob! Den där grejen fungerade! Förut brukade jag gå runt och tänka på det där, men nu är det borta. Unbelieveble! Eller, jag trodde ju att det skulle funka, så jätteförvånad blev jag inte xD
Sitter som vanligt och lyssnar på musik, idag är det Sugarplum Fairy som gäller. Deras bästa låt är absolut "The Escapologist"! Så fruktansvärt bra. Jag satt och lyssnade på den på bussen idag. Plötsligt kom jag på mig själv med att sitta och le. Det är en av de bästa låtarna jag vet! :-)
Huvudvärken har suttit i hela dagen, jag vet inte vad det är för fel. Efter idrotten var jag alldeles snurrig i bollen.
Jag frågade mamma,. vad det kunde vara hon sa att det kunda vara någon förkylning eller kanske synen :S Om det är synen tar jag fan självmord! Fan vad jobbigt!
Nu ska jag käka något, kom precis på att vi uteslöt middagen idag xD Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Xaro

Bra att det fungerade =)

2009-02-10 @ 17:14:04
Postat av: Anonym

Ja! :D

2009-02-10 @ 21:14:19
Postat av: Ellinore

Tack Jakob :)

2009-02-11 @ 17:30:20
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0