Long Before Rock'n Roll

Jag lyssnar på Mando Diao, det kanske man förstår när man ser titeln på detta blogg-inlägg. Jag var helt beroende av dem när jag gick i sjuan och nu minns jag varför. Det kan inte bli mycket bättre än såhär. "You can't steal my love", vilken fantastisk röst han har. Helt underbar! :D
Jag sitter och svarar som fan på alla Jakobs kommentarer, han blev förbannad när Alexander avslöjade hans internet-namn tihi ^^ Ägd Jakob! (från Alexander).
Jag borde nog bli lite mer galen, jag tänker alltid så mycket. Det bästa vore nog om jag släppte loss lite mer, livet är säkert roligast när man gör galna saker. Om man själv inte har det kul, får andra det kul när man gör bort sig. Tro mig! Jag vet haha!
Jag kommer ihåg i sjuan när vi var världens fjortisgäng. Jag tror inte att vi ville att folk skulle tycka det, men det lyckades vi inte med. En gång skulle Louise förklara hur man gjorde potatismos. Det lät ungefär såhär: Först *tuggtugg* tar man *tuggtugg* pullver *tuggtugg* sen *tuggtugg* tar man *tuggtugg* vatten *tuggtugg* och sen kokar man det *tuggtugg* (eller något sådant). Ni kan ju gissa hur mycket vi mobbar henne nu för det! Hon är helt förändrad nu, åtminstone till utséendet. Men hon har alltid varit världens underbaraste människa! :D Bara så ni vet alltså.
Nu var det något som slog mig. Alla säger typ: "Är du sjuk? :( stackare!" när man är sjuk. När andra är sjuk bryr jag mig inte ett dugg. Men alltså, varför är det så farligt om man är sjuk? Man dör ju inte direkt. Ja visst, det är synd om den som är förkyld, men det är väl synd om barnen i Afrika också? Hur mycket bättre har det blivit för dem? Det har säkert blivit bättre, men jag visste inte vad jag skulle jämföra med annars (xD). Jag är säkert världens ego, men alla tycker olika. Eller de flesta i alla fall. Jag skiter väl i om folk är sjuka, förutom de som går i min skola, dem vill man ju träffa liksom haha.
Jag är nog ganska elak...
Jag hatar söndagar. Man går runt med den där hemska känslan i bakhuvudet, man känner liksom att det är skola imorgon.
Åååhh! Nu fick jag världens bild i huvudet. Tänk vad fint med att foto på två personer som håller varandra i handen, men huvudena ska vara avkapade, asså från bilden haha. Det får inte vara massa blod... Men man skär av bilden vid halsen och där ska de sitta på en brygga och schteeka i solen! :D Det blir skitbra, nu måste jag bara hitta två modeller...
Jag kan inte komma ihåg en enda av mina drömmar som vart normala. Det blir alltid konstigt...
Jag tror att drömmar är en blandning av tankar, bilder och låtar man sett och hört och kanske gamla drömmar. Det är nog en massa saker som finns där i det undermedvetna.
Idag städade jag mitt rum, det tog typ en timme. During the städning lyssnade jag på Sugarplum Fairy. Jag kan inte städa utan musik! Och fyfan vad de är bra! Mina städdagar slutar alltid med att jag dansar mer än städar haha! Jag är så galet beroende av musik. Tänk så jobbigt det är att åka buss utan musik! Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0