Samma sega skit sjuka

Huvudvärken går inte bort men jag vill inte sova, då kommer jag aldrig kunna somna ikväll. Precis så var det igårkväll, jag låg säkert och försökte sova i flera timmar. Utan något vidare resultat...
Jag läser typ världens bästa bok! Den handlar om en tjej som har leukemi (blodcancer). Hon har gjort en lista på saker hon ska göra innan hon dör. Hennes lillsbror är jättegullig och hennes kompis beter sig som om hon inte var sjuk. Boken är bara så himla underbar! :D

Sitter här och segar. Allt snurrar så jag orkar inte göra något. Jag känner mig asdeppig och ensam.
Jag vet att jag inte är ensam, för jag har världens underbaraste vänner som alltid ställer upp. Jag älskar er och nu ska jag gå, hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0