Seg söndag

Är lite trött från i natt dårå. Vi sov kanske fem timmar sammanlagt, annars hade vi kuddkrig, kollade på skräckfilm eller åt chips och godis. Det köptes åtta pizzor, men inte fan åt vi upp alla dem! Haha! Det kanske gick åt tre eller fyra pizzor...
Det var en väldigt rolig natt (och kväll). Vi var nio stycken för Patrik skulle stanna hemma och spela, nördjävel.
Vid midnatt ungefär försvann Erik och Emil. Emil åkte hem och Erik skulle på någon annan fest i Hackstabacken.
Erik kom tillbaka efter två timmar kanske. Hela morgonen låg Erik och slet loss hårstrån från mitt huvud och slog Josefin i ansiktet. Nu är jag helt kladdig, för Erik spottade först ut en lakrits i min panna, fyfan haha! Sedan la han ett chips med dipp på på mitt hår. Nu är mitt hår helt stelt och kladdigt. Usch!
En lite rolig grej var att vi inte direkt hade planerat så mycket, vi gjorde en lista på vad alla skulle köpa. Jag skulle köpa chips, men det fattade tydligen inte Sofie så hon köpte lika många chipspåsar som jag, alltså tre stycken. Sedan hade Josefin en påse hemma redan. Så till slut gick jag hem med samma tre chipspåsar jag kom dit med.

När jag kom hem såg till min förvåning att mamma och pappa, som var i Täby centrum igår, hade köpt en rockring till mig! Så när mamma, pappa och Eric åkte iväg till Erics innebandy-match stod jag där hemma och rockade rockring haha.
Till rockandet satte jag också igång en LP' med "Cityboy". Det var någon gammal LP' pappa hittade i våran LP-låda. Där har vi kanske hundra LP's. När jag blir vuxen ska jag ha en egen LP-samling. Den ska framför allt innehålla ett tiotal Queen och Pink Floyd-skivor. Denna idé kan kanske komma från Peyton i One tree hill, tihi.

Jag har gått och funderat på en grej i några veckor nu. Jag tror att jag skulle vilja ha barn snart. Alltså om några år. Typ när jag är sjutton-nitton någon gång. Jag har alltid velat bli ung mamma. Jag är fullt medveten om nackdelarna, till exempel att man inte hinner göra allt i livet som att festa och resa och sådant. Allt är så svårt. Tänk att ha ett barn. Ens eget barn liksom. Vilken stor grej. Jag är säkert asknäpp, men just nu är det så jag tänker.
Nu ska jag gå, vi ses :)

Jag längtar verkligen till sommaren! Kolla vilken härlig bild jag tog i midsommaren 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0