Busunge

I onsdags i väntan på tåget hoppade jag som vanligt ner på spåret. Jag stod där och tog några fotografier, bl a denna bild. När jag stått där ett tag blev jag tillsagd av en mamma att hoppa upp därifrån igen. Hon sa att det inte var bra att jag stod där när hon sa tvärtom till sina barn. Hon hade helt rätt, såklart.
Jag brukar alltid ställa mig på tågspåret när vi väntar på tåget. Det är som min grej liksom.
Just nu sitter jag här och lyssnar på Boys like Girls. Vilket fantastiskt bra band! Jag älskar deras musik! Jag tror att jag upptäckte dem någon gång i åttan när jag satt och kollade på MTV. Plötsligt spelade de någon jätteglad låt ("The great escape") och jag blev helt kär!
http://www.youtube.com/watch?v=NxT9x2AskFQ

(Kolla på den här, jag blev helt kär i musikvideon!!)

Totalt spänd inför imorgon! Jag har inte en minsta aning av vad vi ska göra! Frågan är om någon av oss har det.  Det blir kanske lite roligare om vi har några annorlunda idéer ^^ Vi kanske ska hyra strippor. Inte för att det är speciellt annorlunda, men killarna blir nog glada i alla fall!
Jag såg All-Star-killen idag igen! Varje gång jag ser honom skiner jag upp som en sol, haha! Alltså, jag har nog aldrig sett en sådan vacker tonårskille. Idag fick vi världens ögonkontakt och jag sken upp som fan haha! Inte vidare diskret, men men. Han går väldigt fort har jag upptäckt. Direkt när man har hoppat av bussen ser man en liten vacker sak som springer iväg uppför backen haha! det är synd, jag vill ju gå där och kolla på honom! Mitt egna lilla ögongodis.
Alla är tonårskillar brukar snygga, men vacker är något ovanligt. Glädje!
Ibland när jag går runt i en mataffär och ser ett bokställ blir jag alltid bli kär i böckerna. De har alltid böcker med fina framsidor där! Mestadels blommiga framsidor, men det är sådana jag tänder på xD Jag älskar lila och svarta framsidor på böcker. Böcker med dessa färger ser ut att vara så fina!

Jag kan aldrig bara sitta och lyssna på musik, jag sjunger alltid med. Det bara går inte att inte sjunga med. Eller, om det är en låt jag inte hört förut kan det kanske bli lite svårt att sjunga med, men är det någon låt jag hört några gånger kan jag bara inte vara tyst, haha!
Jag ska nog sova nu, lång dag imorgon hehe! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0