19 januari 2009

Idag känner jag bara för att skrika. Känner mig känslig och trött på allt liksom. Allt gör ont och man vill bara somna.
Idag har jag faktiskt pluggat. Inte mycket, men länge haha. Satt och kollade runt på internet och hittade världens äckligaste bild:
 


Det ser så hemskt ut. Kroppen är liksom inte ihopväxt. Jag blir helt gråtfärdig haha!
På onsdag ska vi dansa med alla 9orna i bergtorp!! Och på torsdag ska vi dansa i Tbäy centrum :S Klockan åtta på kvällen! Jag vill inte dansa! Jag KAN inte dansa! Man lär ju inte dansa med någon i bertorp i alla fall, det är ju killarna som ska bjuda upp haha. Okej, nu ska jag inte kasta skit på er killar (det gick inte så bra förra gången), men ni är inte alltid fullt så seriösa haha!
Orkar inte skriva mer idag, gonatt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0