25 januari 2009

Haha, den här natten kan INGET slå! Jag har inte haft såhär kul på väldigt länge (Eller, en vecka åtminstone). Vi gjorde många konstiga saker, ett bad vid midnatt till exempel haha. 4 pers i ett badkar är ganska trångt. Sedan låg vi och sov i en stor hög i Sofies säng. Vi åt faktiskt inte så mycket godis, en halv påse ungefär. Men jag sitter och undrar vad det var i den där fördrinken... Vi betedde oss inte som normala människor efter den i alla fall haha, men kul hade vi!!

Nu känner jag mig inte lika glad längre... Allt går fel. Mitt huvud fylls av massor av känslor som gör att jag inte är närvarande och inte kan ha så kul som jag borde ha. Det känns som att mitt hjärta belastas av många onödiga problem som jag inte kan prata med någon om.

Nu ska jag lägga mig, ska upp 5 imorgon :O God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0