Back again

Har inte bloggat på ett tag nu, det kan bero på allt som hänt. Och att helt enkelt inte har haft lust haha.
Sitter här och lyssnar på musik och dampar på datorn, så jävla segt!
Jag sov hos jossan igår. Först var vi på bio, sen gick vi genom Grindtorp för Norea skulle till bussen i Roslags näsby. Det var iskallt, men jag hade mycket (kanske lite för mycket) energi kvar. Jag hoppade och sprang och skrek och vi hade jättekul haha. När vi kom hem på kvällen satt vi vid datorn till klockan fem och chattade med Erik. Eller, det var mest jag som chattade. Josefin och Johanna låg och skrattade oavbrutet i fyra timmar och Erik satt där tyst på andra sidan och skrev "haha" ibland. Men där satt jag och läste högt vad jag skrev, det fanns inte så mycket sanning i det jag skrev haha, men det var kul. Jag fick såhäääääääääär ont i magen sen. Det var verkligen en kväll att minnas.
Idag kollade jag på en dålig film. A lot like love. Så fucking förutsägbar, skittrist.
Nu funderar jag faktiskt på att gå. Ska nog kolla på TV en stund, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0