Första dagen efter lovet

Första dagen efter lovet, suck! Tortyr! Inte för att jag gjorde det så jobbigt att vara i skolan. Det enda vi gjorde var att sitta och glo på varandra och skratta haha! Det var förstås ganska kul, men nu måste man börja ta en massa ansvar för att höja betyg och grejer.
Men först är det i alla fall två hemstudiedagar imorgon och på fredag. Sedan ska jag och mamma på spa-helg i Finland! Fan vad skönt! Men sedan måste jag åka direkt från båten till skolan på måndag -.-
Idag när jag skulle klippa min tumnagel som hade gått av tappade jag greppet om nagelklipparen och den sprätte iväg i all världens fart. Precis när jag tappade taget snärtade den till mig på tummen och fan så ont det gjorde! Det började blöda under huden och det blev världens knäppaste märke haha! Vilken fingerfärdighet man har.
Asså jag orkar inte skriva mer, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0