R.I.P Farfar <3

Min farfar dog igår. Det är bara min farmor kvar av alla mina grandparents nu. Mormor dog när jag var ett och ett halvt och min morfar när jag var typ åtta eller något. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för det känns som att huvudet inte har fattat det än. Det känns typ som: ja, nu kom det. För han hade legat på det där fucking hemmet i 5-10 år nånting. Han gjorde inte så mycket liksom, kunde inte prata och så, men det var några klockrena meningar han fick in ibland och hörde man inte vad han sa fick man skylla sig själv att för man inte lyssnade. Han lyckades aldrig säga det igen, eller komma ihåg det för den delen.
Orkar inte skriva mer... kanske imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej du söta flicka! Du vet att Jossan alltid finns för att prata. Älskar dig! <3

2009-01-13 @ 17:56:03
URL: http://tusentalsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0