216 - Du som är törstig, drick läsk

Vilken underbar morgon! Jag hatar egentligen att vakna av väckarklockan, men idag kändes det inte så farligt. Jag ska ju trots allt ha roligt hela dagen!
Om en stund kommer Josefin hit. Vi ska hämta Erik och Fredrik och sedan ska vi gå hem till Josefin och steka pannkakor. Åt nio personer, det kommer garanterat ta tid! Dessutom kommer jag och Erik stå där och kasta massa saker på Josefin. Det brukar bli så.
Skönt att det i alla fall inte blir några tält den här gången. Fast hur ska vi sova nio personer i Beas strandhus utan att trängas? Det här blir nog intressant!
Nu insåg jag precis att Josefin kan komma vilken minut som helst! Jag borde nog börja packa, fast det gör nog inget om hon får kolla på när jag packar mina saker. Vi kan flumma och snacka samtidigt! Vi flumamr alltid så himla mycket, vi två. Det är väldigt kul. Så fort det blir tyst säger någon något helt sjukt och så blir det inte tyst mer. Vi skrattar åt allt, verkligen allt. Det är det som gör det så kul att vara med henne. Jag kommer ihåg den där kvällen när hon, jag, Johanna och Norea hade varit på bio. Norea kunde tyvärr inte sova över, men vi hade roligt i alla fall. Där satt vi på golvet i Josefins rum och flummade framför datorn. Jag tror inte att de vi chattade med hade lika kul som vi direkt. Haha!
Josefin är en sådan där människa man alltid har kul med. Ungefär som Jakob. Alltid glad och lite knasiga sådär. Precis som det ska vara!
Äh, det blir synd om Josefin om hon måste sitta där och kolla på när jag packar så jag ska nog gå och göra det nu. Dessutom måste jag hänga tvätt och byta kläder och borsta tänderna också. Stressigt schema!
Dags att gå, ååh vad kul det ska bli idag!
Hejdå! :) <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är alltid lika roligt att vara med dig Ellinore :D Just det, pannkakorna var då fan så jobbiga att steka. Tur att ni inte kastade massa saker på mig, vad ni nu menade ;P <3

2009-07-02 @ 19:11:53
Postat av: Ellinore

Haha! Jag vågade tyvärr inte smaka på dina, men Beas var goda :D <3<3

2009-07-02 @ 19:39:01
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0